Nizzen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg vil si MSI, da dette er det best utstyrte hovedkortet. Med både X-fi og 4xPCI-E x16. Helt enig, og jeg bestillte msi kortet samme dag det ble lagt ut på komplett Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da har WheelMan bestilt Asus P5N-T , og gjett om han gleder seg Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Er det noen stor forskjell på de forskjellige prudusentenes kort? Forskjellene er primært kjøleløsningen, og MSI sitt toppkort har også en ekstra PCI-E-port. Så hvilken produsent regnes for å ha det beste 780i kortet? MSI har jo det beste, med 4 x PCI-E og også en god kjøleløsning. Edit: "Litt" sen jeg ja... Endret 4. januar 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har bestillt meg en ASUS P5N-T Deluxe, men så ser jeg på dette BILDE ser jeg at det er 2 blå PCI-E og 1 svart PCI-E. Når jeg skal kjøre i SLI kan jeg benytte de 2 blå portene eller må jeg benytte en blå og en svart? Har tenkt å kjøre med to ASUS 8800GTX (har bare 1 forløbi) og et Creative SB X-Fi XtremeGamer ,PCI, Retail Altså det jeg lurer på er om jeg kan benytte de 2 blå PCI-Express portene i SLI og den enseste PCI porten til Lydkortet. Får vis jeg benytter den svarte PCI-E porten så får jeg ikke tilgang til PCI porten. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har bestillt meg en ASUS P5N-T Deluxe, men så ser jeg på dette BILDE ser jeg at det er 2 blå PCI-E og 1 svart PCI-E. Når jeg skal kjøre i SLI kan jeg benytte de 2 blå portene eller må jeg benytte en blå og en svart? Har tenkt å kjøre med to ASUS 8800GTX (har bare 1 forløbi) og et Creative SB X-Fi XtremeGamer ,PCI, Retail Altså det jeg lurer på er om jeg kan benytte de 2 blå PCI-Express portene i SLI og den enseste PCI porten til Lydkortet. Får vis jeg benytter den svarte PCI-E porten så får jeg ikke tilgang til PCI porten. 2 blå. Men man kan også bruke en blå og en sort. De 2 blå er pci-e 2.0 x16 og den sorte er pci-e 1.1 x16 Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) De to blå er PCI-E 2.0 og er de du bruker for to veis SLI som du tenker på. Dermed kan du fint bruker det siste PCI porten til lydkortet Nizzen var litt før meg her ja Endret 5. januar 2008 av Håkki Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Takk for raske svar Da går alt etter rute enda Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Da var mitt P5N-T i hus Ganske koselig kort egentlig, hadde et morsomt klistremerke på seg også Der sto det: ASUSEnergy Processing Unut Exclusive Chip for Automatic Energy Saving *bilde av EPUen* 58,6 % Power Saving Improvement While Idle Improves 7% Power Efficency While Light Load Lurer på hva faen det er til Men, bilder følger for de som er keen på det: Eske i ekske, klassisk Asus stil Bundle: Selve hovedkortet, i plastikk: Hovedkortet tatt ut av plastikken , sjekk den baby'n a<3 Så følger bilder av det jeg syns var litt morsomt I/O shield er "kledd" med varmebestandig ting på baksiden, og svartmalt på forsiden. Hvor elskbart "vanlig" SLi brigden er SYKT stor!, og jeg digger det Her ser dere tri-sli brua , den skal brukes flittig , første GTXen kommer før helga EDIT: Et bilde i artistisk stil hører med Endret 8. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kva programvare følgte med? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kva programvare følgte med? Drivere fulgte med , ikkeno mer Lenke til kommentar
gigax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Beklager om det allerede er sagt, men når tror dere Netshop har sine 780i-kort i hus? Mener da spesielt Evga 780i. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De hadde 19 inne for et par dager siden Lenke til kommentar
gigax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ammagad. Ok, den svei litt. Tar det lang tid å få inn nye? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ammagad. Ok, den svei litt. Tar det lang tid å få inn nye? Står vel en dato der? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bra bilder, det der!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bra bilder, det der!! Takker, sitter og tafser på kortet her nå Skal teste Tri-SLi til helga , DET blir kos!! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bra bilder, det der!! Takker, sitter og tafser på kortet her nå Skal teste Tri-SLi til helga , DET blir kos!! Har du egentlig bra nok psu? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Skal det sammen med Casemoden din også eller? Dette blir sinnsykt digg Wheelman. Vakre bilder forresten, både motivet og vinklinga. Endret 8. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
gigax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jada, det står en ubekreftet dato der. Men jeg har hatt dårlige erfaringer med Netshop og deres ubekreftede datoer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bra bilder, det der!! Takker, sitter og tafser på kortet her nå Skal teste Tri-SLi til helga , DET blir kos!! Har du egentlig bra nok psu? 1000W 6x 12Vrails beQuiet! burde holde lenge Skal det sammen med Casemoden din også eller? Dette blir sinnsykt digg Wheelman. Vakre bilder forresten, både motivet og vinklinga. Takker Hvis jeg ikke får sponsa et annet HK, så blir det nok til mod'n ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå