Ståle Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg gar 3. klasse gammel reform. Men har et VK2 fag. Noen laerere mener jeg far gratis boker, og noen mener det ikke. Noen som vet noe her? Det er noen i klassen som har kjopt sine boker, sa det ligger 2 sett pa biblioteket. Men hvis skolen slar seg veldig vrang, sa kan det jo vaere de bare ligger der enda lenger. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 VK2 er vel 3. klasse? Da skal du ikke få noen bøker, men har du et VG2 fag så skal du ha ny bok. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, ang VG2 faget. Gratis ny bak altsa? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, I markedsføringsklassen min (VG2) så går det en 3. klassing, hun fikk gratis bok. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Stilig Enda flere argumenter. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 På skolen min fikk vi ikke. Jeg går vk2, og har to vg2 fag, og tenkte at jeg drar på biblioteket og spør om jeg ikke kan få en av de mane bøkene de har til overs. Bibliotekar: Nei, det har vi fått beskjed om fra rektor at dere ikke skal få. Eirik: Men helvette da, dere har jo altfor mange! Bibliotekar: Rektor har bestemt det. Takk for det jævla hurperektor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå