Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg tilgi ho?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Ja, jenten din var full og han forsynte seg?

Også innså han kanskje at det vanket bank på han hvis han gikk lengere, derfor stoppet han? Hvis hun ikke husker alt engang, så kan du ikke gå så dypt inn på det med følelser i denne sammenhengen. Utroskap er når begge er edru, og gjerne over en lengre tidsperiode. Dette er uheldig, men langt i fra et utroskap av betydning. Bank heller han, fremfor å se stygt på kjæresten din. Gjerne et lite løfte om å ikke drikke seg sveiseblind igjen fra hennes side.

9610592[/snapback]

Det er slik at ho tok initativet. Han tok bare imot. Det at hun gjorde det, er grunnen til at jeg har vanskelig å tilgi hun. Det er helt forjævli spør du meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er å være full ingen unnskyldning...

Men det går helt på hvordan du føler for hu og hva du føler at er rett.

Jeg synes at alle skal få en sjangse til, for det fikk jeg.

Hvis du virkelig elsker henne, så prøver dere på nytt. Gjør det klart at tilliten din er fortsatt litt shaky etter det som skjedde og at det kan påvirke forholdet. Men at hun kan få den igjen hvis hun beviser at du kan stole på henne. Og Alkohol er også noe dere burde prate litt om.

bare så det er klart, jeg var ikke utro. Jeg dumpa dama og ble sammen med ei anna i 5 dager og kom løpende tilbake.

Lenke til kommentar
Det er slik at ho tok initativet. Han tok bare imot. Det at hun gjorde det, er grunnen til at jeg har vanskelig å tilgi hun. Det er helt forjævli spør du meg!

9610631[/snapback]

Ok hvis hu tok initiativet så er det pause på flekken så du får tømt huet ditt og tenkt igjenom det!

Lenke til kommentar

Greit nok, men hvis hun drikker seg så jævlig full at hun ikke husker noe kan hun da egentlig stilles til ansvar? Når man drikker gjør man ting man til vanlig ikke ville ha gjort, det er ikke slik at når man drikker så blir man den man egentlig er. Bli sint, og si at drikker hun så mye igjen så takker du for deg. Alle kan drite på leggen én gang, personlig kjenner jeg et kjærestepar som er i ca. samme situasjon som deg bare omvendt. Og de har det veldig fintfint idag, 2 år siden er det vel.

En gang, er en gang. Skjer det igjen, da kan du gå din vei med god samvittighet.

Det er kjipt når dette skjer, veldig uheldig. Prøv å se fremfor, gi det litt tid.

Hvorfor er det slik at å være full ikke er en unnskyldning? Det er greit nok at man ikke burde bli så full i utgangspunkte, så man kan vel si at ved å bli full så setter man seg selv i en posisjon hvor man ender med å gjøre dumme ting.

Endret av Frysning
Lenke til kommentar
Greit nok, men hvis hun drikker seg så jævlig full at hun ikke husker noe kan hun da egentlig stilles til ansvar?

9610654[/snapback]

Ho husker da alt. Men drakk en god del da...

Lenke til kommentar

Du kan tilgi hun, det går helt bra. Skjer dette igjen, noe det ikke vil gjøre?! Først da kan du bli sint, men fra dagsdato av er det mindre drikke og mer morro sammen.

Personlig går jeg aldri på fest hvis jeg ikke får med meg damen, poenget er jo helt vekke uten kjæresten min. Fest, fest, fest, å feste er for single.

Lenke til kommentar
Du kan tilgi hun, det går helt bra. Skjer dette igjen, noe det ikke vil gjøre?! Først da kan du bli sint, men fra dagsdato av er det mindre drikke og mer morro sammen.

Personlig går jeg aldri på fest hvis jeg ikke får med meg damen, poenget er jo helt vekke uten kjæresten min. Fest, fest, fest, å feste er for single.

9610710[/snapback]

Ikke for og gå helt off topic men den her er jeg ikke helt enig med. festing er da for alle slags folk :)

@ilpostino

Kunne ikke sagt det bedre selv. :)

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar

at ho tilstå og angra e d vel nok grunn at du ska tilgi ne. dokke hadde d veldi fint og viss du trur der noken andre der ute so e bedre enn ho so glømt ne, men viss du føler at ho fulløfre dej og gjer dej gla so vil ej seie at du jere en stor tabbe viss du sleppe ne! ho va foll!

Lenke til kommentar

Det du uansett MÅ gjøre, er å være beinhard! Få henne til å forstå at sånt tolerer du ikke! Uansett hvor følsom og sånn du enn er. Om du ikke er det, så kanskje tar hun det for god fisk at du tilgir henne neste gang også. Grensen må settes klart her virker det som! Ihvertfall med tanke på at du nevner at det har vært lignende episoder tidligere? Med heftig danseflørting osv osv? Sånt kan rett og slett ikke gjøre når hun er i et seriøst forhold. Et forhold handler om to parter som skal komme til enighet, og om hun driver på sånn så synes jeg ikke hun respekteter verken forholdet deres eller deg! Er det jeg mener med at du må sette foten ned nå og få henne til å forstå dette for real!

Lenke til kommentar

Konfronter henne med hva du synes om det, at det er vanskelig for deg å tilgi henne helt for det, og at det er tungt for deg.

At hun var beruset er ingen unnskyldning, og jeg synes du har rett til å kreve at hun skal være forsiktig på flaska heretter / kreve å få være til stede når hun drikker. Si at hun får en ny sjanse under tvil, men at du har store problemer med å stole på henne.

Lenke til kommentar
Greit nok, men hvis hun drikker seg så jævlig full at hun ikke husker noe kan hun da egentlig stilles til ansvar? Når man drikker gjør man ting man til vanlig ikke ville ha gjort, det er ikke slik at når man drikker så blir man den man egentlig er. Bli sint, og si at drikker hun så mye igjen så takker du for deg. Alle kan drite på leggen én gang, personlig kjenner jeg et kjærestepar som er i ca. samme situasjon som deg bare omvendt. Og de har det veldig fintfint idag, 2 år siden er det vel.

En gang, er en gang. Skjer det igjen, da kan du gå din vei med god samvittighet.

Det er kjipt når dette skjer, veldig uheldig. Prøv å se fremfor, gi det litt tid.

Hvorfor er det slik at å være full ikke er en unnskyldning? Det er greit nok at man ikke burde bli så full i utgangspunkte, så man kan vel si at ved å bli full så setter man seg selv i en posisjon hvor man ender med å gjøre dumme ting.

9610654[/snapback]

Ok så vist dama di var drita så hadde det vært greit vist hun ahdde havna i seng med en annen, mener.. hun var jo full?

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...