Gjest g23 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dama mi var på jentevors på lørdagskvelden og har kyssa en annen gutt. Jeg var på fest med noen andre venner. Jeg har vært i fast forhold med ho i 2 år. Hun angrer som bare det, og sier at det ikke hadde skjedd visst hun hadde vert edru. Ho har tilstått alt. Han dette skjedde med var edru på vorspelet og gikk hjem tidlig. Senere på kvelden hadde dama mi kontakta han og lurte på hvor han var helst, ettersom han budde i nabohuset avtalte de at de skulle møtest uttenfor å prate. De begynte å gå en liten tur vekk fra festen, og gutten gav henne komplemang på komplemang på hvor fin og kjekk ho er. Hun likte det og hun synest han var så fin den kvelden og tok initativet og kysset han. Etter 20 kyss stoppet han henne og sa at det var feil og at ho var ilag med meg. De har vert venner siden jeg møtte ho, og de prater med hverandre når de møtes på skulen og har diskusjoner på facebook. Desse 2 åra jeg har hatt med ho, har vert de beste i mitt liv! Vi har opplevd så masse fint ilag. Ho har gitt meg så masse oppmerksomheit og kunne aldri tru at dette her kunne skje. Men så skjedde det! Faen, føler meg helt ødelagt inni meg. Vet ikke om jeg kan føle det samme for ho igjen. Før føltes det så godt å klemme ho, men nå er det bare dritt. Jeg har bare lyst å fortsette det fine vi hadde. Ho har lyst å glemme det som skjedde. Jeg har gitt henne ett ultimatum. At ho må snakke med han og si at ho angrer på det ho gjor og at eg vet hele greia. I tillegg synst jeg det er på sin plass å bryte all kontakt med han. Noen som hadde tilgitt ho etter dette? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis dere faktisk har vært sammen i 2 år, så burde dere fortsette med det! Det var jo ikke et groteskt ille tilefelle, men jeg skjønner at det kan være nok til å gjøre det slutt. Hun har som du sier, tilstått alt og angrer. Kanskje dette er nok til at du lar forholdet fortsette? Han som hun kysset derimot.. I edru tilstand, og prøvde seg på dama di.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 han utnyttet vel det at han var edru mens hun var brisen/full. hvis jeg hadde vært deg ville jeg iallefall krevd at hun kuttet kontakten med han fyren. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg vill nok gi meg selv litt tid før jeg tok noe valgt, dere er fremdels ung. Hvis dette er er noe som dveler ved deg ett stykke fram i tid og ting bare blir verre, tror jeg ville tatt en prat. Tillit er jo noe av det forholdet skal bygges på og mangler det er det ikke vis i å fortsette. Endret 1. oktober 2007 av regga Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis dere faktisk har vært sammen i 2 år, så burde dere fortsette med det! Det var jo ikke et groteskt ille tilefelle, men jeg skjønner at det kan være nok til å gjøre det slutt. Hun har som du sier, tilstått alt og angrer. Kanskje dette er nok til at du lar forholdet fortsette? Han som hun kysset derimot.. I edru tilstand, og prøvde seg på dama di.. 9610122[/snapback] Dette er ett vanskelig tilfelle og syns du skal finne ut av dette selv istedenfor og høre på oss forumtroll Men jeg hadde satt meg ned og tatt en seriøs prat med henne. Hvordan er gnisten mellom dere? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis dere faktisk har vært sammen i 2 år, så burde dere fortsette med det! Det var jo ikke et groteskt ille tilefelle, men jeg skjønner at det kan være nok til å gjøre det slutt. Hun har som du sier, tilstått alt og angrer. Kanskje dette er nok til at du lar forholdet fortsette? Han som hun kysset derimot.. I edru tilstand, og prøvde seg på dama di.. 9610122[/snapback] Dette er ett vanskelig tilfelle og syns du skal finne ut av dette selv istedenfor og høre på oss forumtroll Men jeg hadde satt meg ned og tatt en seriøs prat med henne. Hvordan er gnisten mellom dere? 9610144[/snapback] Mener du at jeg driver å troller? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Klart du føler deg knust nå. Er ikke særlig rart. Men dette går nok over skal du se. Var borti såsi det samme, bare ikke helt i denne skalaen. Selv rotet jeg skikkelig med en dame i fylla rett forran dama mi bare få dager etter vi hadde blitt sammen! Jeg var dritings og husker ingenting og fikk faktisk ikke vite om det før i fjor! Og dette skjedde for over 4 år siden! Sånt får man til å tenke skal jeg fortelle deg! Uansett, jeg tror at dette er bare sånn som mennesker fungerer. Vi søker hele tiden anerkjennelse osv fra andre for at vi selv skal føle at vi er verdt noe. Pluss at vi blir tiltrukket av ny oppmerksomhet samt at det er spennende. Sånn er det forelskelse fungerer. Men etter et par år så går forelskelsen over til sunn fornuft og da kan lett sånt skje. Uten at det trenger å bety noe. Jeg tror ikke det har noe som helst med hva hun føler for deg, faktisk så tror jeg garanert at det ikke har noe med hva hun føler for deg å gjøre. Det kunne likså godt ha vært deg i den situasjonen om du hadde hatt nok å drikke. Det er så sinnsykt lett at sånt skjer på fest osv når man har drukket en del! Men igjen så må du huske at når man er i et forhold så skal man ikke eie den andre personen, selv om det kanskje føler sånn ut. Man skal ha den friheten til å drite seg fullstendig ut en gang i blandt. Sånn er det å være i et seriøst forhold! Stoler du nok på henne og hun stoler nok på deg, så er dette en fillesak. Selv om det sikkert tar en liten stund før det går over. Lenke til kommentar
Gjest g23 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 han utnyttet vel det at han var edru mens hun var brisen/full. hvis jeg hadde vært deg ville jeg i alle fall krevd at hun kuttet kontakten med han fyren. 9610134[/snapback] Ja, situasjonen blir ikke bedre når jeg går i samme klasse som han. Uansett, jeg tror at dette er bare sånn som mennesker fungerer. Vi søker hele tiden anerkjennelse osv fra andre for at vi selv skal føle at vi er verdt noe. Pluss at vi blir tiltrukket av ny oppmerksomhet samt at det er spennende. Sånn er det forelskelse fungerer. Men etter et par år så går forelskelsen over til sunn fornuft og da kan lett sånt skje. Uten at det trenger å bety noe. Jeg tror ikke det har noe som helst med hva hun føler for deg, faktisk så tror jeg garanert at det ikke har noe med hva hun føler for deg å gjøre. Det kunne likså godt ha vært deg i den situasjonen om du hadde hatt nok å drikke. Det er så sinnsykt lett at sånt skjer på fest osv når man har drukket en del! Men igjen så må du huske at når man er i et forhold så skal man ikke eie den andre personen, selv om det kanskje føler sånn ut. Man skal ha den friheten til å drite seg fullstendig ut en gang i blandt. Sånn er det å være i et seriøst forhold! Stoler du nok på henne og hun stoler nok på deg, så er dette en fillesak. Selv om det sikkert tar en liten stund før det går over. 9610166[/snapback] Det har vert en tendens at det er ho som må tilstå for diverse etter kvelder på byen. At ho har dansa litt heftig med en eller annen og slikt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Da kan du kanskje prøve å gi henne et ultimatum? Enten skjerper du deg, eller så stikker jeg! Det er ikke du som skal tape på hennes flauser. Husk for all del det, uansett hva som skjer! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har hørt om folk som har tilgitt for ting langt verre enn dette, men også forhold som har blitt slutt pga ting mindre enn dette. Derfor er det vanskelig å uttale seg på generelt grunnlag da alle er ulike. Uansett er det ikke viktig hva andre mener om saken, det er hva du mener om saken som er avgjørende. Slik jeg ser det har du nå fått to problem du ikke hadde: 1. Dere kommer alltid til å ha "minnet" om denne saken mellom dere. Antakeligvis er dette noe du nå tenker på daglig og gjerne flere ganger daglig. Du kan ha problemer med å konsetrere deg blir sittende/liggende å tenke på dette og plage deg selv med det. Dette vil gå over. Gi det noen uker/måneder så vil du se at du tenker mindre og mindre på det, helt til det nesten er borte. 2. Du vil bli mer sjalu og har større problemer med å stole på henne. Dette er noe som er dumt for dere begge, men det er hun som må ta konsekvensene av det og prøve å gjøre godt det hun har gjort. Her må egentlig bare du si hva du føler du trenger og håpe hun er enig. At hun gjør det helt klart overfor han andre at det var en feil er helt klart et minimum. Om hun er villig til å kutte all kontakt kommer an på henne ohg hvilken type venneforhold de har, men at hun ikke oppsøker ham og finner på ting, bare de to, bør du vel kunne kreve. Det som bør hjelpe litt på at du kan stole på henne er at hun var ærlig. Uansett, mitt råd er: Gi det en måned eller to og ser hvordan det går. Hvis det plager deg for mye finner du selv ut hva du bør gjøre. ********************** *********************************** Hva du skal gjøre med han andre karen er vanskelig å si. Selv om alkohol ikke burde være noen unnskyldning for noe som helst er det vel litt skjerpende omstendigheter at han var edru. At du må treffe ham hver dag hjelper heller ikke særlig. Kanskje du burde ta deg en prat med ham og (med prat, mener jeg prat) og få en bekreftelse fra ham på at det var et feiltrinn også fra hans side. Selv om det er vanskelig å få et nyansert bilde her så: -At han gav henne komplement trenger ikke å bety at han var ute etter noe -Det var ikke han som tok initiativ til kysset -Det var han som sa stopp -Når en pen(?) jente kysser deg og du ikke hadde ventet det kan det være vanskelig å si stopp med en gang. Du får se an typen. Er han en player, eller en hyggelig litt sjenert type som virkelig ikke hadde ventet å bli kysset? Jeg har vært i hans sko en gang i en svært lik situasjon som dette. Jeg kom på en fest, hun var full mens jeg hadde knapt drukket en øl. Føre jeg visste ordet av det hadde jeg 2 tunger i munnen. Nå skal det sies at jeg stoppet dette etter 3 sekunder, men jeg føler meg på ingen måte ansvarlig for det som skjedde der. Når en pen jente kysser deg tar den noen sekunder før fornuften slår inn. I dette tilfellet ble ikke typen hennes fortalt om dette og i ettertid (mange år etter) er jeg helt sikker på at var til det beste for alle (inkludert ham). BTW: Jeg er den sjenerte typen jeg nevnte ovenfor Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Mener du at jeg driver å troller? 9610159[/snapback] Men on topic igjen så mener jeg at ett kyss kan skje... Ikke at det er riktig men selv den beste kan feile. Though choice! Endret 1. oktober 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg hadde garantert hilst på vedkommende jeg, som hadde rørte damen min. Endret 1. oktober 2007 av Frysning Lenke til kommentar
Gjest g23 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde garantert hilst på vedkommende jeg, som hadde rørte damen min. 9610412[/snapback] Ja må si at jeg har vert innom endel destruktive tanker for å si det slik. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Et kyss er nå ikke så mye da, for å si det mildt. Det er helt likegyldig, hun sa "takk" på en litt utvidet måte for at han sa hun var pen. Det har ingenting med hva hun føler for hverken deg eller ham. Så dette går nok bra, glem hele greien. Man kan heller lure på hvorfor alkohol egentlig er et lovlig rusmiddel. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Men jeg hadde satt meg ned og tatt en seriøs prat med henne. Hvordan er gnisten mellom dere? 9610144[/snapback] Jeg har sovnet og våknet opp ilag med ho nesten hver dag i 2 år. Forholdet modnest med tiden, må vell si at det gnistret mer for et år siden. Lenke til kommentar
Gjest g23 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Et kyss er nå ikke så mye da, for å si det mildt. Det er helt likegyldig, hun sa "takk" på en litt utvidet måte for at han sa hun var pen. Det har ingenting med hva hun føler for hverken deg eller ham. Så dette går nok bra, glem hele greien. Man kan heller lure på hvorfor alkohol egentlig er et lovlig rusmiddel. 9610506[/snapback] 1 kyss kan bety takk. 20 kyss alene med han ser jeg litt annet på... Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja, jenten din var full og han forsynte seg? Også innså han kanskje at det vanket bank på han hvis han gikk lengere, derfor stoppet han? Hvis hun ikke husker alt engang, så kan du ikke gå så dypt inn på det med følelser i denne sammenhengen. Utroskap er når begge er edru, og gjerne over en lengre tidsperiode. Dette er uheldig, men langt i fra et utroskap av betydning. Bank heller han, fremfor å se stygt på kjæresten din. Gjerne et lite løfte om å ikke drikke seg sveiseblind igjen fra hennes side. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja, jenten din var full og han forsynte seg? Også innså han kanskje at det vanket bank på han hvis han gikk lengere, derfor stoppet han? Hvis hun ikke husker alt engang, så kan du ikke gå så dypt inn på det med følelser i denne sammenhengen. Utroskap er når begge er edru, og gjerne over en lengre tidsperiode. Dette er uheldig, men langt i fra et utroskap av betydning. 1. Bank heller han, fremfor å se stygt på kjæresten din. Gjerne et lite 2. løfte om å ikke drikke seg sveiseblind igjen fra hennes side. 9610592[/snapback] 1. Ikke gjør dette, da er det du som er teit i denne saken 2. Hørtes ut som ett veldig fornuftig forslag. Vold løser ikke mye! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bank heller han, fremfor å se stygt på kjæresten din. 9610592[/snapback] Vold er løsningen på alt. Ved å banke han, gjør du nok alt mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå