lamer Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det noen som vet hvordan jeg kan gå frem for å lage en ISO-fil av mine HD-DVD filer? Jeg kjører TVedia fra min HTPC og den baserer seg på en mounta ISO i den virtuelle driven. Går det forresten an å mounte en HD-DVD og/eller Blu-ray ISO med Daemon Tools, eller må jeg bruke et annet program? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har til nå ikke sett en ISO-pakket HD DVD rip, så jeg antar at det er problemer relatert til det... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du tar den Hd-dvd/blu-ray filen og legger den over i ConvertXtoDVD feks så du får dem i Vob filer og så bruker du IMGburn å ''builder'' ISO fil ut av Vob fila. Kvaliteten er super. prøvde med feks Condemened 720p Blu-ray x264 filen var ca 4.3 Gb men blir selvsagt større når du lager Vob fila.. Blir over 4.7 akkurat så du må bruke dvdshrink å encode den litt for å brenne den på en dvd-r. Kvaliteten er super for det på min samsung 1080p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå