zmurphy Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 når jeg spiller av divx filmer med PowerDivx NextGen blir filmen uklar/blokkete når det er mye bevegelser og lyd, men maskina bruker bare rundt 25% av min Athlon XP 1700+... Skjermkortet er GF3Ti200@240/465.. så det skulle vel egentlig ikke være noe problem å få en divx til å gå flytende?? spørsmålene er da: burde jeg bruke et annet program til å spille av? er det noen instillinger som kan gjøres for å utnytte cpu mest mulig? eller er d rett og slett kodingen av divx-filmen som har vært gjort dårlig?? på forhånd takk for alle svar=) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har ikke prøvd d programmet, men d hørtes nå ut som dårlig encoding. Skal jo ikke være no problem å spille av divx på ditt oppsett. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Bruk BSPlayer . Det vil jeg si er den beste avspilleren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 http://tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 Fungerer 110%. Må kjøres hvis du bruker winXP! Og det at filmen blir uklar kan skylles dårlig codec. Ta deg en tur på www.divx-digest.com/software/ å last ned noen codecer du. Lenke til kommentar
zmurphy Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 jeg har installert alt av divx codecer såvidt jeg kan skjønne... også Windows Media Encoder 9 series.. og nå bruker jeg BSplayer, men det er fortsatt det samme problemet.. versjonen av gladiator divx er gammel, men d er 2 cd'r og det er strålende kvalitet på filmen BORTSETT fra når det er mye bevegelse... er det filmen eller er det no annet :S CPU brukes fortsatt bare 25% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå