smoke Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Etter ca 4 ukers bruk av min nye pc hadde jeg i går et total kresj, Nå får jeg ikke noe bilde på skjermen lenger Story: Plutselig mens jeg satt og spilte og rota rund på internett mista jeg kontakten med internett, ingen ting funket lengere. Ca 2-3 minutter senere kresjet maskinen helt. Prøvde og reboote med en gang, alt virket helt normal til jeg kom in i windows ca 1-3 minutter etter at jeg kom in i windows ble skjermen helt svart og PC-en kresjent igjen. Nå får jeg startet den, men skjermen viser ingen bilde. Hører eller ser ingen feilmeldinger(Vifter,og hardisker starter). HK: asus pk5 deluxe Ram: geil 2gb Cpu: intel core duo e6860 3ghz. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Start feilsøkingsprosess som i denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=838956 Lenke til kommentar
smoke Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 ok, fant ut dette merkelige problemet Etter AKURAT 2 uker, STOPPER cpu og HK og funke sammen, var vist ikke bare min maskin som hadde dette problemet. Bytta cpu til en q6660 så funka alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå