Brakballe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei ! Sitter å vurderer Merc C200 Kompressor modeller. I dette tilfellet en 2002 Avantgarde og lurer på hvor jeg kan finne mere info om typiske feil og problemer med disse. Siter med driftsikkerhets teste etc vill vært fint. Har prøvd å søke en del på Google men fant ikke ut allverden.. Takker for tips ! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Toppakning ryker ofte. den begynner og lekke forstveske i bakkant motor. Pass deg for rust på dørene. Det er det jeg veit! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jobber på bertel O steen. Det jeg vet utenom det mekker'n nevnte er fjører bak er et stort problem, generelt bærekuler slites. Bare å ta den f.eks inn til oss for takst eller lignende da. Eller en naf test duger også. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Toppakning ryker ofte. den begynner og lekke forstveske i bakkant motor. 9612188[/snapback] Toppakningen på kompressormotoren har svært sjelden vært noe problem, det er heller på eldre modeller 93-98/99 som dette har hendt på, og det er stort sett ikke pga kjølevannslekkasje. Oljelekkasjen pleier å være på høyre side forkant motor. (men som sagt dette har ikke vært gjeldende i spesielt stor grad på w203 (c-klasse fra 00). OT : Sjekk for-og bakstilling, samt om det er oljelekkasje fra kamakselforstiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå