Gå til innhold

Elendig annonse på Finn.no

Khaya Ivorensis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 år er ikke så ungt at man ikke klarer å skrive vanlig norsk, med minimalt med skrivefeil. Hadde han vært 11 hadde jeg skjønt det..  Er 15 selv... nesten 14 ^^

9622980[/snapback]

At det er noen skrivefeil er ikke poenget mitt.

Jeg ser bare humoren og irritasjonen i at noen kan lage en annonse der de skriver at gitaren de selger er dårlig, og at de generaliserer alle "billige" gitarer og kaller de "nybegynnergitarer".

Lenke til kommentar

Latterlig håning av annonsen. Han er 14 år gammel, han prøver så godt han kan for faen. Er du dum eller noe? Hvorfor i alle verden skulle dette være artig? Ble bare irritert på trådstarter her jeg.

Meningsløst. :ermm:

EDIT:

Beklager utblåsningen... men blir frustrert av slike elendige annonser.

Beklager dette her: Men jeg blir forbanna av slike tråder som skal gå på bekostning av andre.

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Latterlig håning av annonsen. Han er 14 år gammel, han prøver så godt han kan for faen. Er du dum eller noe? Hvorfor i alle verden skulle dette være artig? Ble bare irritert på trådstarter her jeg.

Meningsløst.  :ermm:

9623263[/snapback]

Der sa du det.

Det er trådstarter som dummer seg ut her. Meningsløs håning av en helt grei anonse på finn. :nei:

Lenke til kommentar

Helt enig med de som peker på trådstarter og ler. Her virker det som om trådstarter desperat forsøker å håne en helt middelmådig annonse. Det er da absolutt ingenting galt med annonsen. Fælt så fort trådstarter gikk i forsvarsposisjon.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Why cant we all just laugh at the poor fourteen year old ?!

Har du ikke sånn humor holder du kjeft med voksenpraten og kan gå å henge på "tilbakemeldiger" delen av forumet..

9623341[/snapback]

Kan du nevne en ting som faktisk gjør at den anonsen fortjene å bli hånet på den måten?

Lenke til kommentar
Er enig i det, men personen blir vel holdt anonym ? Hvorfor bry seg om en person du ikke vet hvem er når det ikke er noe skadelig ?

9623444[/snapback]

Det har ikke noe med det og gjøre, men fordi trådstarter dummer seg selv ut med å håne en helt grein anonse. Skulle ikke forundre meg om det var fordi han skrev at han ar 14 år.

Lenke til kommentar
Er enig i det, men personen blir vel holdt anonym ? Hvorfor bry seg om en person du ikke vet hvem er når det ikke er noe skadelig ?

9623444[/snapback]

Så for deg er altså å le av en CP skadet liten gutt på 5år, helt greit? Så lenge du ikke kjenner personen og personen holder seg anonym?

Blir akkurat det samme. Man skal ikke håne folk for deres 'lack of'' ferdigheter.

Lenke til kommentar
Thewiz : Det er helt rett, men over internett er det meste ganske så care.

[sorry for dobbel post]

9623492[/snapback]

Okay, vet ikke hva slags menneske du er, men hvis du syns det er greit og håne andre for deres missfunksjoner, så be my guest. Men makan til missrespekt har jeg ikke sett før. :nei:

Lenke til kommentar
Hahaha, du som henger her ?

Det her er akkurat det samme som noen av de bildene, bare i tekst form..

9623547[/snapback]

Henger her? Jeg har såvidt jeg vet spurt etter et bildet akkurat på den siden du linker til, men annet en dette ser jeg ikke hva du henviser til. Hva er poenget her? Har jeg hånet noen personer? Har jeg ledd av deres handicap?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...