|Slinky| Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei Jeg holder på og lage vannkjøling og som radiator tenkte jeg og bruke varmeregister radiator. Hvilke bil merke/type har passende radiator(ca. 25cm*13cm*x, og riktig diameter på inn-/utgangen)? Mvh |Slinky| Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Opel har mange gode radiatorer. Spesielt virker det som Rekord modellene fra 80 tallet er fine. Chevrolet har også flere fine radiatorer. Sjekk www.nissens.dk Lenke til kommentar
adonay Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg kjører audi 100 varmeregister (84 ell 86) anbefales med tilkoblinger bare og trykke 12mm på plass inn i utakene med en smule silikon trengs egentlig ikke men for og være sikker liksom. Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har et Toyota Hiace 89mod. varmeregister, den passer perfekt i toppen av kabinetet.(Aopen Full-Tower). Den er 15 cm bred og 25 cm lang om jeg ikke husker helt feil. Lodda på to 1/2" slangenippler. Eneste jeg har å utsette er at det er litt for tett vev i den( klarer ikke å se gjennom den ). Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bra stikk til høgger'n å spørr om han har noen små fine radiatorer som ikke er alt for slitte. Da får du sikkert et stort utvalg å velge mellom. Det er heller ikke dyrt. :wink: Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Var hos høggern han skulle ha 300,- for et 20*15cm. Dyrt, får ta meg en tur med spade (bor i tromsø) og brekkjern og plukke ut selv;-) Peace Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hmm...... Kan ikke noen sende inn et bilde??? eller?! Jeg hakke peiling på Bil ås ont da.. men siden dere snakker om "Radiator" så er det den store tingen som er forran Radiator vifta?? Har en vræka 740 (VolVo) som i kansje kan ta ut av, men er det bedre med en gammal Samara? (Lada) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå