MaSo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvorfor får første brukeren en frosk til bilde når man installerer windows XP pro norsk? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fordi sånn er det bare Er det på Xp Home Edition og, men det er jo enkelt å bytte da. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det kalles standard oppsett. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Synes at når en har sliti seg gjennom en lang "avansert" installasjon, at man fortjener å bli sett på noe bedre enn en frosk. F.eks. en ugle. Dårlig av M$ Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan være at Ms mente at den passet de fleste så derfor tok de den som standard oppsett Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 åja så det er likens på home edition? ja er det en standard for bruker 2 også eller? kan jo ikke vær så vanskelig å få et random bilde Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 det er jo bare å skifte detta bilde, vis det plager deg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva er egentlig problemet her?? Er det virkelig SÅ vanekelig og bytte bilde?? :O Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva er egentlig problemet her?? Er det virkelig SÅ vanekelig og bytte bilde?? :O 9610386[/snapback] Merker at enkelte ikke skjønner dette så godt, du kan heller lære deg å skrive enn å heng ut folk. nok OT Det er ingen problem, det er bare tilfeldigheter som gjor at jeg merket det. Etter hva jeg har hørt så er det random bilde på engelsk xp. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er faktisk du som henger ut meg nå... Men jeg skjønner ikke meningen med denne tråden egentlig. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er faktisk du som henger ut meg nå... Men jeg skjønner ikke meningen med denne tråden egentlig. 9612048[/snapback] Da lar du vær å skrive noe i den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå