int20h Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nettverksspesialisten 3com blir kjøpt av Bain Capital for 2,2 milliarder amerikanske dollar. Les mer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dette kan være en veldig god ting for 3Com. Før var jeg en stor fan av deres produkter, men de siste par årene har de forsvunnet litt (før var de veldig dominerende). Husker enda mitt 3c905b nettverkskort jeg kjøpte tilbake i 98. Mitt beste hardware-kjøp ever. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Håper dette betyr flere produkter som Gigabit-switchene med nice design! Digger det design-hoppet de gjorde der, vekk fra det kjedelige gamle gråe og inn med noe fresht (og stabilt). Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Oppkjøpet sies å medføre gode ting for 3com som selskap. Blant annet sies det at selskapet vil bli mer fleksibelt samt inngå et samarbeid med Huawei Technology som en strategisk partne De samme som lager chess sin mobiltelefon? Interesting! Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Oppkjøpet sies å medføre gode ting for 3com som selskap. Blant annet sies det at selskapet vil bli mer fleksibelt samt inngå et samarbeid med Huawei Technology som en strategisk partne De samme som lager chess sin mobiltelefon? Interesting! 9610826[/snapback] og forsåvidt 3G kortene Netcom bruker, resultatet blir nok mer produkter også i telesegmentet for 3com sin del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå