annejohn Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Høyt og tydelig annonserte Steve-O på Howard Stern Show at "Jackass 3" er en realitet og at filmen vil bli sluppet neste år. Les mer Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sikkert bare noko tull... Lenke til kommentar
annejohn Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Sikkert bare noko tull... 9609697[/snapback] Spørsmålet er vel egentlig hvor mye lenger de kan dra det før noen dauer uansett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jackass var det som for første gang fikk meg til å føle meg gammal. Idioti som alle de yngre enn meg (og noen jevnaldrende) likte. Så da følte jeg meg som en gammal bitter mann Nei, klarer meg fint uten, men sikker gøy for de som liker dette her. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jackass var det som for første gang fikk meg til å føle meg gammal. Idioti som alle de yngre enn meg (og noen jevnaldrende) likte. Så da følte jeg meg som en gammal bitter mann Nei, klarer meg fint uten, men sikker gøy for de som liker dette her. 9610755[/snapback] Hehe Men jeg syns det er kjempeunderholdende og se på. Ihvertfall når de gjør apestreker mot hverandre. OJ! det kom visst en svær boksehandske igjennom veggen og traff en i hodet.. Det var rart!! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Håper det kommer en til... Blir aldri lei av sånt! Jeg håper ikke at Dirty Sanchez kommer med en ny film... Forrige filmen var så crazy at nummer 2 vil være helt på felgene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg digger Dirty Sanchez: The Movie og skulle gjerne sett en oppfølger. Jackass 3 byr meg heller ikke i mot. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nesten litt synd å si det, men disse filmene kan være hysterisk morsomme. Jackass 3 kan jo bli bra, men håper egentlig enda mer på en ny Dirty Sanchez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg