Gå til innhold

leter etter programmer

Xeax

Anbefalte innlegg

Heisann!

For dere som "spammer" rundt i hele forumet, har sikkert forstått at jeg stiller veldig mye spørsmål, men det får så være.

Denne gangen lurer jeg på om det er noen som vet om noen programmer som gjør:

1: Lar deg se POPULÆRE tvkanaler fra utlandet? (Comedy Central i USA f.eks, veldig lyst på den) Har sett en haug med dårlige programmer som omtrent bare sender kristenTV og dritt, men noen som vet om noen som faktisk funker, og har gode kanaler?

2: Et program som lar deg se en annens skjerm over internett?

Så vi kan hjelpe hverandre i diverse programmer ved å bare se hva den andre gjør, uten å måtte record'e skjermen, lagre, sende og alt det tullballet der.

programmer som MultiWatch (http://valixsoft.com/mw.htm).

3: et program som lar deg lett ta screenshots av skjermen, uten å måtte gå igjennom masse dilldall (printscreen - Photoshop/paint - resize - tegne streker - lagre).

men et lite program som kjører hele tia, og når du trykker f.eks Prntscreen, så hopper programmet opp, klart til å tegne og resize og lagre på det vanlige stedet med vanlige settings.

Any ideas?

Jeg gir kjærlighet til alle som har noe vettugt å si (som har med saken å gjøre...).

sååe.. på forhånd: tusen hjertelig takk :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du har nok svarene dine :)

1.Lar deg se POPULÆRE tvkanaler fra utlandet?

vet bare om en her www.euchannels.com

2: Et program som lar deg se en annens skjerm over internett?

søk på Logmein der tar du syring over en annens data og omvendt.

https://secure.logmein.com/home.asp?lang=nb vet ikke om det er lov å ta link på forum .men men

3: et program som lar deg lett ta screenshots av skjermen,

kan ikke si at det er så hardt å trykke print screen er den eneste måten jeg vet om . dette var det jeg kunne hjelpe deg med håper du får bruk fpr det. :)

Lenke til kommentar

1: JLC internet tv funker fint ;)

2: UltraVNC, realVNC er en mulighet. Da må dere installere et program vis dere er to kompiser som skal hjelpe hverandre;)

3: PrintKey er et program som lagrer automatisk til en plass du har bestemt når du trykker printkey ;) du må da velge tasten printkey i programet først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...