pengolf Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 NY t/r ligger i underkant av 4000 på det billigste i juni neste år. Andre fjerntliggende strøk man kan fly billig til? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Både til Goa i India og til Gambia går det nå charter og av og til har de på kort varsel veldig billige flyseter dit, 2-3k tur/retur. Ellers er det mulig å komme til flere byer i Kina for rundt 4k, men da må du slå til straks de beste tilbudene kommer. Australia og New Zealand kommer man seg til for 7-8k om man treffer riktig. BTW: Fly + uspesifisert hotell på Phuket for 5600,- er tilgjengelig akkurat nå. Marrakech 1350,- t/r. Endret 1. oktober 2007 av robertaas Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvor søker du? Restplass? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvor søker du? Det kommer ann på hvor jeg skal. Har ikke brukt restplass.no så mye. Jeg følger med på de flyselskapene og charterselskapene som reiser dit jeg planlegger å dra. Er og på et par mailinglister for tidlig å bli varslet om gode tilbud. Ellers har jeg for vane å sjekke solfaktor.no først for charter og kelkoo.no først for rutefly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå