bandrex03 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Skal ha meg et nytt hk og i dette tilfellet vil jeg gjerne ha et med Intels E7205 chipset. Men det viser seg jo klin umulig å få tak i! Har da egentlig bestilt et Asus P4G8X Deluxe fra MPX.no, men stoler ikke helt på at jeg får det, da det kun var ett igjen når jeg bestilte det, og jeg ikke kan finne noe info om forsendelsen eller ordren i det hele tatt på siden dems...(arg) Så siden alt annet kommer i posten ca. fredag, har det jo vært festlig å kunne fått HK`et eventuelt samtidig eller rett etter helgen...men det er jo ønsketenkning. Derfor spør jeg om noen vet hvor i hællvete man får kjøpt et Granitebay basert HK??? Har trålt gjennom det meste av datasjapper, men enten har de ingen eller at de får det inn altfor langt ut i neste måned. Så noen som har eventuelle erfaringer med f.eks engelske sites? ups...det ble litt langt, men jeg er desperat etter info...133Mhz SDR er ikke morsomt lengre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 mpx er flink til å holde siden oppdatert, kan godt hende at du har fått det ene de hadde igjen.. vent en liten stund så får du bekreftelse på bestilling, mpx er meget flinke Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Godt å høre...men jeg bestilte det i går i 11 tiden på formiddagen....så jeg lurer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 jeg bestilte tidlig på dagen jeg og men fikk først all bekreftelse senere på dagen. it will come Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Faen få vekk den avataren din thomas, skift til en mindre!!! Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 etter en sjekk, ser jeg at ordren ble mottatt hos mpx ca. 10:15. Når bestilte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå