Tangeter Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har vært igjennom en god del sider som tothegame, ign, gamerankings osv men det er alltid noe man er misfornøyd med, enten det er mangel på detaljer, reviews, mengden opplistede spill osv. Derfor spør jeg dere; Finnes det en eller flere store sider, databaser som går på spill? Sitter jeg og knuger på "send ordre" knappen på gamezone så er det ofte fordi jeg ikke vet nok om spillet, generell spilletid f.eks er noe jeg sjelden ser sammen med detalj-listen til et spill, skjønner det varierer men man kan jo beskrive sin generelle oppfatning av det. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har brukt og bruker mange spillsider (nevner i fleng gamer.no, eurogamer, worthplaying, gameguru mania i tillegg til mer spesialiserte spillsider). Men jeg føler at kombinasjonen tothegame, gamespy og gamespot gir meg ett bra bilde av ett spill. Evt. med innspill fra diverse forum (som bl.a. her) og nettsider basert på kun det spillet. Det er i alle fall min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå