Gå til innhold

Skate på PS3 eller Xbox360?

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har blitt helt latterlig tilstander her nå, så fort man kommer med litt kritikk ene eller andre veien så blir man beskyldt for å være fanboy. Jaja. Det er vel stort sett fra folk som er 14-17 år og fremdeles i fjortisstilstand. Om det ikke stemmer, så vitner oppførselen hvertfall ikke om det.

For the record, jeg har X360, PS3 og PC å spille på, jeg driter i hvor jeg spiller spillet, jeg vil bare spille beste versjonen av det, alle spill, ikke bare Skate.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

X360 sin kontroll slår PS kontrollene hvilken dag som helst, bortsett fra i SKATE.

For meg som har spilt det på begge nå var kontrollen man hadde med PS kontrollen en wow opplevelse.

Ja 360 sin funker fint den også, men den er ikke i nærheten like responsiv og presis i dette spillet, så for slike som meg som ikke er mester i skateboard fra vanlig ble det litt greiere å ha kontroll på triksene.

Jeg kan egentlig ikke si jeg så veldig forskjell på grafikken, ikke at jeg så veldig nøye etter heller, men den lille hakkingen som var på PS var jo på ingen måter veldig plagsom.

Har man begge er SKATE faktisk første spillet jeg ville annbefalt kjøpt på PS3 i stedet for 360 ettersom kontrollene var såpass mye bedre.

Lenke til kommentar

Okei, til no har eg sagt at 360 versjonen er suveren begrunnet i omtaler som påstår det samme.

Så eg testet demoen opp mot hverandre på begge platformer, forskjeller var faktisk brutal :omg: Eg skjønner ikkje at de som sier PS3 versjonen er best...vel? Er det overhodet mulig å påstå det? Kor vidt demoene på begge platformer er representativt veit eg ikkje, men her var det jo 100% greit ka man burde gå etter. 360 versjonen har mye mye bedre AA enn PS3 versjonen.

Ein annen ting eg også la merke til var at det var like artig å spille demoen på begge konsoller :)

Lenke til kommentar
Kunne du ikke ha knipset et par bilder og lagt til, slik at Avean har noe objektivt å referere til i fremtiden? :)

9664376[/snapback]

Enkelte vil ikke se på realiteten selv om den blir dasket over trynet deres i form av en salt torsk. De har laget seg en sannhet og det er den sannheten som gjelder.

Lenke til kommentar
Kunne du ikke ha knipset et par bilder og lagt til, slik at Avean har noe objektivt å referere til i fremtiden? :)

9664376[/snapback]

Skulle gjerne ha gjort det men har dessverre ikkje godt nok kamera for å vise det skikkelig, så de som vil få ta meg på mitt ord.

Lenke til kommentar

Jepp, fikk endelig inn et par timer på PS3-versjonen (Har bare spilt 360-versjonen til nå) og kan si at hakkingen var..

Fy faen..

Den var helt...

Inteteksisterende.

Men klarer sikkert å få med meg noen framdrops hvis jeg bare leter litt.

Lenke til kommentar

Merkelig hvor forskjellig dette oppfattes fra person til person.

Blir ometrent som da jeg bare hadde spilt GTA3 på PC og var hos en kompis med PS2.

Kunne ikke fatte hvor hakkete og jævlig det gikk, ble helt svimmel.

Han på sin side mente det fløt helt smertefritt :!:

Lenke til kommentar
då har eg testa x360 versjonen og ps3 versjonen...

merka lite til ingen frame drop på ps3 versjonen...men det mest synlige var mangel på AA...

stor forsjell på kantujevningen i x360 /ps3...

Jamen jamen det er så mye framedrops på ps3 versjonen at det går ikke ann å spillet det!!

:no:

Neida.. merket ikke noe særlig til det heller. Skal ta ett bilde av Ps3 versjonen (demoen) så kan noe andre ta bilde av xbox 360 versjonen. Greit at det blir off screen, men man skal da kunne klare å sammenligne?

Lenke til kommentar
Jamen jamen det er så mye framedrops på ps3 versjonen at det går ikke ann å spillet det!!

:no:

Neida.. merket ikke noe særlig til det heller. Skal ta ett bilde av Ps3 versjonen (demoen) så kan noe andre ta bilde av xbox 360 versjonen. Greit at det blir off screen, men man skal da kunne klare å sammenligne?

eg trur med tanke på kantutjevningen så skal ein kunne samanligne med kun eit bilde av tv med eit bra digital kamera..syntes forsjellen var stor der alså...meir hakkete kanter på ps3 versjonen så merka eg og ein del pop ups av bygninger og treer som ikkje var i 360 versjonen...men folk som har ps3 og ikkje x360 kan trygt kjøpte dette spillet for den helhetlige spillopplevlsen var den samme...folk som klager på frame drops må vere meeget kresne..

Lenke til kommentar
Ja, få opp ett bilde så får alle se. Som sagt så er bildet tatt akkurat når demoen har startet.

Tar dessverre ikke bilder med mobilkamera, så teknisk sett er umuligt å finne forskjeller mellom dem 2 versjonene av Skate ved hjelp av ett dårligt mobilkamera :innocent:

og alle annmeldelsene har sagt ett 360 ser flottere ut, IGN og sikkert Gamespot som har sagt det i deres anmeldelse, og trodde det her og på Gamer.no dem har anmeldt det og sa att 360versjonen av Skate ser bedre ut.

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...