Gå til innhold

Skate på PS3 eller Xbox360?

gamerman

Anbefalte innlegg

Her er ett annet bilde hvor det virker som Xbox360 ikke har AA overhodet mens Skate har det. Men nå kjører PS3 på høyere oppløsning også så det kan mye med saken å gjøre. Lave oppløsninger lider veldig av jaggies.

9654582[/snapback]

Igjen kommer du med bilder fra PS3-fanboy, det er der disse har sitt opphav, hvis du ikke visste det. Er det det nok en overivrig sony pro som har trikset litt.. :innocent:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du forklare hvorfor? Det hadde vært interessant å høre.

EDIT: Så du redigerte innlegget ditt og la til litt mer enn å bare skrive at jeg var en fanboy - disse trådene opprettes for at de som har både PS3 og 360 kan velge den versjonen som er best. Det er hele formålet med tråden, det blir ofte litt krangling, ja - men du kommer inn her og beskylder alle for å være fanboys, klager over uggen stemning og bare bidrar med å spre kvalme selv. Lurer på hvem som er verst her da, snakk om å være hyklersk.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

For min del har PS kontrollen alltid vært knyttet opp mot smerte, svette og tårer. Grunnet at jeg kan ikke legge fra meg et spill, selv om kontrollen torturere vette av meg i timer etter timer.

Hva som er best av X360 og PS3 versjonen av Skate er alikevell ufattelig morsomt å se diskutert. For det gjenspeiler et viktig faktum her på forumet. Sammenligningstråder er ikke mulig uten å ende opp med AA og Cell og gudene vite hva.

Foresten, AA står og for Anonyme Alkoholikere, er det mange slike på PS3 versjonen av Skate og ingen på X360? Da velger jeg X360 versjonen.

Lenke til kommentar
Vent til det kommer på data, AA og oppløsning nok der :D

neida, men jeg ville valgt det til ps3, siden den kontrolleren er mer for "sports spill (noe jeg hater btw.)" og Xbox360 kontrollern er mer for action spillene (de som ruler btw.)

9655094[/snapback]

Jeg ser ikke helt hva som gjør den ene bedre til sportsspill og den andre mer for actionspill, kan du forklare det nærmere?

Jeg har ett problem med hver av dem, d-pad'en på 360-kontrolleren syns jeg suger balle, og noen ganger på PS3-kontrolleren får jeg tomlene borti hverandre, hvis du tar ene til høyre og den andre til venstre så de møter hverandre, de sitter for nærme hverandre, i motsetning til på 360 hvor spakene er lenger fra.

For min del har PS kontrollen alltid vært knyttet opp mot smerte, svette og tårer. Grunnet at jeg kan ikke legge fra meg et spill, selv om kontrollen torturere vette av meg i timer etter timer.

Jeg kan vel legge til at når jeg har spilt en del timer med PS3-kontrolleren så føles det ut som om jeg har leddgikt. Er et eller annet med ergonomien på den som ikke funker med henda mine.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Jeg kan vel legge til at når jeg har spilt en del timer med PS3-kontrolleren så føles det ut som om jeg har leddgikt. Er et eller annet med ergonomien på den som ikke funker med henda mine.

9655141[/snapback]

Er akkurat det som er problemet med PS kontrollen, den funket i PS1 dagene men når Sony klaska Duelshock og 2 stikker på var det bare et faktum for min del, Sony har ødelagt en ellers god kontroll (som de mest sannsynelig har stjelt konseptet på fra Nintendo når de blei rompekjørt av dem). Skulle tro de lærte av den uergonomiske tingen, men ser ikke slik ut.

Kan være mine hender som ikke er bra nok, men likevell.

Lenke til kommentar

Jeg for min del merker ikke noen smerter i hendene etter mye dualshock-bruk. Men det er kanskje fordi jeg har brukt Dualshock så mye at hendene mine har blitt mongolide og formet seg etter kontrollen.

Dessuten spiller jeg gitar og det er så å si noe av det mest uergonomiske du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg for min del merker ikke noen smerter i hendene etter mye dualshock-bruk. Men det er kanskje fordi jeg har brukt Dualshock så mye at hendene mine har blitt mongolide og formet seg etter kontrollen.

9655752[/snapback]

:!:

Fantastisk!!

Lenke til kommentar

Dessuten spiller jeg gitar og det er så å si noe av det mest uergonomiske du kan gjøre.

9655752[/snapback]

Om du har tilpasset deg den må det være fordi du enten spiller sinnsvakt mye gitar eller har en sinnsvak evne til å forme hendene etter det du tar i, for jeg har problemer med Dualshocken til tross for at jeg har brukt den siden Dualshockens morgen.

Heldig du er. Jeg er faktisk misunnelig.

Lenke til kommentar

A petition over at EA forums has been started for EA to resolve the terrible framerate issues that plague 'SKATE' on the PS3.

EA in an effort to use the PS3's extra power decided to up the graphics for the PS3 version, however there plan backfired as the framerate issues actually make the game unenjoyable, and at times unplayable

LINK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...