Gå til innhold

Skate på PS3 eller Xbox360?

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
0_o Begge versjonene lider av mangel av anti-aliasing. Har prøvd begge versjonene.

9652517[/snapback]

Tull og tøys, er ikke mangel på AA på 360-versjonen i det hele tatt, du bare forblir tåpelig i dine utsagn Avean.. :thumbdown:

9654284[/snapback]

Altså jeg skulle gjerne innrømmet at jeg tok feil men jeg har Skate med PS3 og Xbox360 ved siden av hverandre her. Begge MANGLER anti-aliasing hvis du ser på curbsen fra en distanse, det er hakkete. Det er verken dårligere verken på Xbox eller PS3. Om noe skulle sies så er PS3 versjonen minimialistisk bedre hvis du ser på skateboardet og skjorta til figuren.

La meg demonstrere hvor likt det er sjekk her:

snapshot20070908183313.jpg

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Hm, har tydeligvis 2 verdener ute og går. "The Real world" og "Not so real but real enough world". Enkelte lever i den siste verden, hvor enkelte tinger ikke helt henger på greip, men det gjør ikke noe så lenge personen tror det henger på greip.

Lenke til kommentar
0_o Begge versjonene lider av mangel av anti-aliasing. Har prøvd begge versjonene.

9652517[/snapback]

Tull og tøys, er ikke mangel på AA på 360-versjonen i det hele tatt, du bare forblir tåpelig i dine utsagn Avean.. :thumbdown:

9654284[/snapback]

Altså jeg skulle gjerne innrømmet at jeg tok feil men jeg har Skate med PS3 og Xbox360 ved siden av hverandre her. Begge MANGLER anti-aliasing hvis du ser på curbsen fra en distanse, det er hakkete. Det er verken dårligere verken på Xbox eller PS3. Om noe skulle sies så er PS3 versjonen minimialistisk bedre hvis du ser på skateboardet og skjorta til figuren.

La meg demonstrere hvor likt det er sjekk her:

snapshot20070908183313.jpg

9654354[/snapback]

Og hvordan skal det være mulig? 0 x AA mot 4 x AA :whistle: PS3-versjonen har høyere oppløsning da, gratulerer! ;)

Edit: Foreslår at vi bruker nøytrale kilder fremfor en fanboy fra PS3-fanboy.com eller hva den siden nå heter!

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Dette er fra gamers-creed websiden som faktisk har mer xbox nyheter enn noen.

Ja vi har høyere oppløsning men nå kom dere og sa først "ehh Xbox360 har anti-aliasing mens PS3 ikke har det". Det er bullshit. Begge mangler det. Og bildet ovenfor btw er tatt i 720p.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Av en eller annen merkelig grunn Avean hører jeg mer på kilden som sier:

# Skate - Playstation 3 - 1536×864 (no AA)

* Skate - XBOX 360 - 1280×720 (4x AA)

Enn en personer som heller kraftig mot PS3.

Foreslår og at man slutter å bruke fanboy baserte sider som er tydelig vinklet mot 1 spesifik konsoll. Dette skaper bare krangel og uenigheter, bruk uavhengige kilder.

Lenke til kommentar

Bullshit? Står svart på hvit at PS3 har null AA og 360 har 4 x AA. Bildet du prøver å bruke som bevis stammer fra PS3-fanboy, noe jeg ser på som en ytterst tvilsom kilde. Det er nok bare juks, fordi det overhodet ikke ser sånn ut i virkeligheten, merk at bildene er tatt fra demoen. Demoen på 360 var ikke final build, men jeg kan ikke huske at forskjellene var så store. :)

Lenke til kommentar

Kommer vel litt ann på kameraet og skjermen, og det skal vel lett gjøres at vi finner 2 stk. med likt kamera og lik skjerm som kjører på like instillinger :p

Kan vi ikkje bare referere til 5 omtaler som sier litt om både PS3 og 360 versjonen? Blir vel ikkje enig da heller tenker eg.

Lenke til kommentar

Her er ett annet bilde hvor det virker som Xbox360 ikke har AA overhodet mens Skate har det. Men nå kjører PS3 på høyere oppløsning også så det kan mye med saken å gjøre. Lave oppløsninger lider veldig av jaggies.

snapshot20070908182946.jpg

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...