trydis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Som det kom frem i en annen tråd kjører Skate på PS3 uten kantutjevning, derav "Lots of aliasing". Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Som det kom frem i en annen tråd kjører Skate på PS3 uten kantutjevning, derav "Lots of aliasing". 9652109[/snapback] 0_o Begge versjonene lider av mangel av anti-aliasing. Har prøvd begge versjonene. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 0_o Begge versjonene lider av mangel av anti-aliasing. Har prøvd begge versjonene. 9652517[/snapback] Tull og tøys, er ikke mangel på AA på 360-versjonen i det hele tatt, du bare forblir tåpelig i dine utsagn Avean.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tidligere så mente han jo det var bare 360-versjonen som sleit med dette. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 # Skate - Playstation 3 - 1536×864 (no AA) * Skate - XBOX 360 - 1280×720 (4x AA) 360 versjonen har lavere oppløsning men dog plenty med utjevning.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 kjøp det på konsollen du liker kontrollen best til og den du føler du får mest utav, regner med at gamerscore på xbox kan friste=) så enkelt er det å velge. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) 0_o Begge versjonene lider av mangel av anti-aliasing. Har prøvd begge versjonene. 9652517[/snapback] Tull og tøys, er ikke mangel på AA på 360-versjonen i det hele tatt, du bare forblir tåpelig i dine utsagn Avean.. 9654284[/snapback] Altså jeg skulle gjerne innrømmet at jeg tok feil men jeg har Skate med PS3 og Xbox360 ved siden av hverandre her. Begge MANGLER anti-aliasing hvis du ser på curbsen fra en distanse, det er hakkete. Det er verken dårligere verken på Xbox eller PS3. Om noe skulle sies så er PS3 versjonen minimialistisk bedre hvis du ser på skateboardet og skjorta til figuren. La meg demonstrere hvor likt det er sjekk her: Endret 7. oktober 2007 av Avean Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hm, har tydeligvis 2 verdener ute og går. "The Real world" og "Not so real but real enough world". Enkelte lever i den siste verden, hvor enkelte tinger ikke helt henger på greip, men det gjør ikke noe så lenge personen tror det henger på greip. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) 0_o Begge versjonene lider av mangel av anti-aliasing. Har prøvd begge versjonene. 9652517[/snapback] Tull og tøys, er ikke mangel på AA på 360-versjonen i det hele tatt, du bare forblir tåpelig i dine utsagn Avean.. 9654284[/snapback] Altså jeg skulle gjerne innrømmet at jeg tok feil men jeg har Skate med PS3 og Xbox360 ved siden av hverandre her. Begge MANGLER anti-aliasing hvis du ser på curbsen fra en distanse, det er hakkete. Det er verken dårligere verken på Xbox eller PS3. Om noe skulle sies så er PS3 versjonen minimialistisk bedre hvis du ser på skateboardet og skjorta til figuren. La meg demonstrere hvor likt det er sjekk her: 9654354[/snapback] Og hvordan skal det være mulig? 0 x AA mot 4 x AA PS3-versjonen har høyere oppløsning da, gratulerer! Edit: Foreslår at vi bruker nøytrale kilder fremfor en fanboy fra PS3-fanboy.com eller hva den siden nå heter! Endret 7. oktober 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Dette er fra gamers-creed websiden som faktisk har mer xbox nyheter enn noen. Ja vi har høyere oppløsning men nå kom dere og sa først "ehh Xbox360 har anti-aliasing mens PS3 ikke har det". Det er bullshit. Begge mangler det. Og bildet ovenfor btw er tatt i 720p. Endret 7. oktober 2007 av Avean Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Av en eller annen merkelig grunn Avean hører jeg mer på kilden som sier: # Skate - Playstation 3 - 1536×864 (no AA) * Skate - XBOX 360 - 1280×720 (4x AA) Enn en personer som heller kraftig mot PS3. Foreslår og at man slutter å bruke fanboy baserte sider som er tydelig vinklet mot 1 spesifik konsoll. Dette skaper bare krangel og uenigheter, bruk uavhengige kilder. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bullshit? Står svart på hvit at PS3 har null AA og 360 har 4 x AA. Bildet du prøver å bruke som bevis stammer fra PS3-fanboy, noe jeg ser på som en ytterst tvilsom kilde. Det er nok bare juks, fordi det overhodet ikke ser sånn ut i virkeligheten, merk at bildene er tatt fra demoen. Demoen på 360 var ikke final build, men jeg kan ikke huske at forskjellene var så store. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan ikke dere med spillene ta bildet da? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er vel ytterst få som har giddi å kjøpt spillet både til PS3 og 360? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da finner dere en som har det til 360 og en til PS3, er ikke vits å gjøre det vanskligere? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, verre er det ikke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kommer vel litt ann på kameraet og skjermen, og det skal vel lett gjøres at vi finner 2 stk. med likt kamera og lik skjerm som kjører på like instillinger Kan vi ikkje bare referere til 5 omtaler som sier litt om både PS3 og 360 versjonen? Blir vel ikkje enig da heller tenker eg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Her er ett annet bilde hvor det virker som Xbox360 ikke har AA overhodet mens Skate har det. Men nå kjører PS3 på høyere oppløsning også så det kan mye med saken å gjøre. Lave oppløsninger lider veldig av jaggies. Endret 7. oktober 2007 av Avean Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Altså jeg skulle gjerne innrømmet at jeg tok feil men jeg har Skate med PS3 og Xbox360 ved siden av hverandre her. 9654354[/snapback] Ingen sak for godeste Avean dette da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Men du overser tvert at 3600 versjonen har 4 ganger så mye AA? Og det utgjør sitt vil eg tru. som sagt i ein annen tråd, de bildene der kunne like gjerne vert byttet om skal vi tro omtalene som påviser PS3 sin mangel av AA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå