Gå til innhold

Skate på PS3 eller Xbox360?

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke samme deal, PS3-versjonen hakker mye i forhold til 360-versjonen. Å bruke framerate som et argunemt for PS3-versjonen blir bare helt på trynet, det blir jo som ren løgn. Jeg mener rett skal være rett.

Bedre kontroll med Sixaxis kan hende, men jeg klarer meg helt fint med 360-kontrollen :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorvidt du har prøvd PS3 versjonen, men det er snakk om noe du må virkelig sitte og følge med for å få med deg. Er ganske sjeldent det skjer. Altså er det ganske lite av det. Hvis det er ganske lite framerate drop på 360 og så er det jo.. ja, likt. Men ett fett egentlig ass. La oss nå kose oss med dette flotte spillet.

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noen form for hakking i skate.-demoen på 360. Kontrollene har jeg heller ikke hatt noen problemer med. Nå har jeg aldri prøvd skate. på PS3 da,

Føler ikke at jeg har noe behov for det heller. Da jeg synes 360-versjoner er bra nok.

Om jeg noensinne kjøper en PS3, kommer jeg alltid til å kjøpe multiplattformspill til 360 da jeg liker håndkontrollen bedre. Er PS3-versjonen klart bedre i følge reviews, så vil nok gå for den, så klart.

Edit: Endret på "kontrollen". Mente håndkontrollen

Edit2: Mente også spill generelt i 2. avsnitt! Ikke bare skate.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Men i og med at de fleste reviewerne her mener at kontrollen til PS3 egner seg best, ville du ikke da gått med det beste valget? Hvis man antar at spillet er klin likt, men styringa er bedre på en konsoll?

Synes det virker litt sneversynt.

Lenke til kommentar
Men i og med at de fleste reviewerne her mener at kontrollen til PS3 egner seg best, ville du ikke da gått med det beste valget? Hvis man antar at spillet er klin likt, men styringa er bedre på en konsoll?

9649381[/snapback]

Nå snakker ikke jeg om kontrollen i selve spillet. Jeg mener at 360-håndkontrollen er bedre.

Og jeg sa at hvis en PS3-versjonen av et multiplattformspill viser seg å være klart bedre enn 360-versjonen, så ville jeg valgt PS3-versjonen...

Endret av Amored
Lenke til kommentar

9649381[/snapback]

Jevn framerate er da viktigere? Og achievements betyr også mye for en del 360 eiere. Er vel mulighet for flere online i 360 versjonen også. Det at PS3 kontrolleren er bedre til spillet blir vel mye en smakssak. Tror nok ikke de som misliker dual shock vil synes den er best til spillet uansett. Analog stikkene er jo plassert helt "feil" for de som foretrekker 360 kontrolleren også.

Lenke til kommentar

I og med at det er så mange unlocks i skate tror jeg ikke dette bryr PS3-eiere så mye. De fleste anmeldere later til å like 360 best, likevel sa de at styringa til PS3-versjonen var mye mer responsiv. Det er ikke kun en anmelder som sier det.

Det som forundrer meg er at det viser seg at begge versjonene sliter med framerate-drops, selv om det nesten ikke er merkbart på noen av dem. Likeledes blir bare PS3-versjonen klagd på. Joda, det er kanskje mulig at det var verre på PS3-versjonen, men nå kommer jeg neppe til å poste mer i denne tråden.

HVILKEN KONSOLL ER BEST???

Det er ikke navnet på tråden, dermed trekker jeg meg, fordi det er slik den kommer til å bli.

Lenke til kommentar

Hva som passer deg best er en ting, men om den er mer responsiv så er det noe annet. Nå er vel dette spillet meget bra på begge konsoller, og litt småpirk her og der på de forskjellige har lite å si. Kjøp den konsollen du tror du kommer til å få mest glede av senere. Jeg villle i hvertfall aldri basert konsollvalget mitt på et multiplatform spill som er 99% likt på begge konsoller.

Lenke til kommentar
I og med at det er så mange unlocks i skate tror jeg ikke dette bryr PS3-eiere så mye. De fleste anmeldere later til å like 360 best, likevel sa de at styringa til PS3-versjonen var mye mer responsiv. Det er ikke kun en anmelder som sier det.

Det som forundrer meg er at det viser seg at begge versjonene sliter med framerate-drops, selv om det nesten ikke er merkbart på noen av dem. Likeledes blir bare PS3-versjonen klagd på. Joda, det er kanskje mulig at det var verre på PS3-versjonen, men nå kommer jeg neppe til å poste mer i denne tråden.

HVILKEN KONSOLL ER BEST?

Det er ikke navnet på tråden, dermed trekker jeg meg, fordi det er slik den kommer til å bli.

9649622[/snapback]

Uff og uff.

Lenke til kommentar

HVILKEN KONSOLL ER BEST?

9649622[/snapback]

Vet du hva achievements er? Det er ikke bare ting i spillet, de gir hele profilen din på maskinen høyere score. Dette er et system som strekker seg over alle spill. For mange er det gjevt å prøve og få denne scoren så høy som mulig. Og hva enkelte sier om frameraten etter å ha spilt kanskje en uferdig demo versjon her og en ferdig versjon der forteller ikke så mye. Det IGN for eksempel forteller i sin anmeldelse fotreller mer.

Lots of aliasing and blurring mix with some spotty framerate issues.

http://ps3.ign.com/articles/818/818838p3.html

Så det er forresten ikke bare frameraten som er dårligere. Synes dette virker mest som at du ikke vil akseptere at mange velger Skate på 360 enda det er mange gode grunner til det. Det får jo bedre scores på 360 også enda spillet er "bedre" med dual shock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...