gamerman Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei Jeg har begge maskinene.. Har spilt ps3 demoen men ikke til xbox, det virker som ps3 versjonen av skate er mer smoothere når det kommer til hopp og landinger.. Mens xbox 360 versjonen virker som kjører mye mer smooth og har ikke så mye hakking eller slowdowns som på ps3. Til hvilken konsoll kjøper jeg SKATE? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Til x360 vil jeg si, mye pga online-funksjonene Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Til x360 vil jeg si, mye pga online-funksjonene 9609372[/snapback] Oki Det virket bare som om xbox versjonen var mer hardt når man landet og virket ikke så smooth fra videoer. Men tror vel det er omtrent likt vel? Liker xboxen best skjønner u Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vil tro det er 99% likt Liker også xbox'en best jeg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Vil tro det er 99% likt Liker også xbox'en best jeg 9609435[/snapback] Hvor mye koster en X-box ca ? Edit: Har så sykt lyst på det spillet Endret 2. oktober 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 er vel 3000 eller noe for premium pakken og 4000 eller noe for elite pakken tror jeg Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tatt fra konklusjon i gamer sin omtale: Konklusjon Skate er en fullpakket tittel med tonnevis av moro for brettglade spillere. Jeg har et inntrykk av at dette er et spill «ekte» skatere vil elske, nettopp fordi kontrollersystemet er så intuitivt og at man aldri overdriver hemningsløst med triksene. Likevel kan vi som ikke har et sterkt forhold til skating også nyte dette spillet til det fulle. Variasjonen er stor, og gleden over å klare fastsatte oppdrag og triks varmer inn til hjerterota. Noen småproblemer slipper man ikke unna, slik som hakking på PlayStation 3-versjonen og at 360-kontrolleren ikke føles like responsiv som på PS3. Sett under ett er Skate likevel noe av det beste du får i sjangeren. Plankekjøring har aldri vært morsommere. http://gamer.no/omtale/ps3/skate/43803 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det sies at styringa er bedre på PS3 versjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 er vel 3000 eller noe for premium pakken og 4000 eller noe for elite pakken tror jeg 9616681[/snapback] Ca.3000 for Premium utgaven med HDMI og 2500,- for ein ordinær premium som kn har komponent utgang. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 La merke til dette jeg også da en kamerat tok med seg Xboxen sin, det var helt annerledes å styre. PS3 kontrolleren er utrolig mer responsiv sånn at du får raskt gjort en rekke triks mens med Xbox kontrolleren måtte jeg virkelig konsentrere meg for å få til ett trisk. Jeg har full hd tv også så fikk litt bedre bilde også da jeg kjører med hdmi. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Heia PS3 Er det ikke bedre flyt i 360-versjonen da? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jo de sier så, så du kan jo kontre med at en kamerat av deg Liquidant, tok med seg sin PS3 til deg og du trodde han viste deg et slideshow med screenshots fra Skate Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vel, egentlig ganske lett valg, og egentlig totalt unødvendig tråd. Begge spillene har fått god omtale og har sine småsvakheter, så den biten er ikke noe å tenke på, du får noen småting å pirke på uansett hva du velger. Så tenk over, hvilken konsoll liker du best? Svar på det spørsmålet, og du har svart på ditt eget spørsmål. Lenke til kommentar
Raymann Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 360. Det flyter mye bedre (null hakking) og bedre online. Gamespot.com ga PS3 versjonen 7.0 mens 360 versjonen fikk 7.5. IGN.com ga 360 9.0, PS3 8.8. Så som bear sier, lett valg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Til x360 vil jeg si, mye pga online-funksjonene 9609372[/snapback] hæ! ikke si at det ikke er multiplayer-online på ps3 versjonen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eineste forskjellen er vel at det er maks 4 spillere online på PS3 mot 360 sine 6. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) På den annen side var det på et review at de sa at dette var en god ting i forkledning, siden det kan bli veldig crouded med seks spillere. Hvor de sa det husker jeg ikke. EDIT: Men det er selvsagt bedre å alltids ha muligheten for fler, selv om det blir litt trangt om plassen. Endret 3. oktober 2007 av fluff Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har ps3 versjonen, opplever pittelitt hakking til tider, men det er ikke noe som går utover gameplay for min del... spillet med PS3-kontrolleren er veldig bra. Men, om du takler kontrolleren på X360, så tror jeg at jeg ville valgt den, pga INGEN hakking. Men som sagt, spiller selv skate. på PS3, og det er noe av det feteste jeg har spilt på mange år. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det hakker litt på xbox utgaven når man svinger. i alle fall litt framerate drop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå