eikum Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei. Lurte på om det finnes et program som kan ta opp det jeg hører på radio, bruker Winamp og steamer fra ShoutCast servere.. Gjerne et program som også ID-tagger mp3 filene:) Men helst et gratis program om dere klarer å finne det Takker Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei.Lurte på om det finnes et program som kan ta opp det jeg hører på radio, bruker Winamp og steamer fra ShoutCast servere.. Gjerne et program som også ID-tagger mp3 filene:) Men helst et gratis program om dere klarer å finne det Takker 9609242[/snapback] streamripper, finnes både til linux og windows (addon til winamp) Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Screamer Radio funger greit får inn det meste av radio kanaler Lenke til kommentar
eikum Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei.Lurte på om det finnes et program som kan ta opp det jeg hører på radio, bruker Winamp og steamer fra ShoutCast servere.. Gjerne et program som også ID-tagger mp3 filene:) Men helst et gratis program om dere klarer å finne det Takker 9609242[/snapback] streamripper, finnes både til linux og windows (addon til winamp) 9609471[/snapback] Denne var GENIAL! Takker så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå