Asazy Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Heihei! Jeg har planer om å begynne å spille Enemy Territory: Quakewars, og jeg har satt opp dette oppsettet, og lurer på om det holder til å kjøre spillet på max? I tillegg lurer jeg på om jeg bør gå for den 4 kjerners prosessoren jeg har valgt, eller om det er bedre med dualcore? Valgte også DDR3 ram, lurer på om dette er nødvendig, eller et godt valg, eller om jeg bør klare meg med DDR2 men med et HK som støtter DDR3 hvis jeg skulle føle for å oppgradere. Vil gjerne høre kommentarer på det jeg har valgt og om det er noe du syns jeg bør forandre på generelt, takk for all hjelp Asazy Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 ja du vil kunne spille på maks grafikk. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Betyr det også max oppløsning på skjermen ? En ting er å spille i en native 1024x768 lcd skjerm. En annen ting er å dra den opp til 2048x1536 hvis du har en crt skjerm, meget stor forskjell på hvor høy oppløsning du skal ha. + skal du kjøre 16x AA og 16X AF ? seph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå