Zingzing Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Er bare litt spent hva dere synes Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Er bare litt spent hva dere synes 9609134[/snapback] Jeg ville ihvertfall ikke spist det der! Jeg er kanskje vel kritisk, men synes det ble litt flatt og kjedelig? Håkon Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Litt forstyrrende bakgrunn, hvis bakgrunnen hadde hatt noe med bilde å gjøre, f.eks ett Burger King skilt eller en grill i bakgrunnen hadde kanskje vært bedre, enten det eller en hel nøytral bakgrunn. Vet ikke om det er meningen at det skal se fristendes eller frastøtende ut, men slik det ser ut her, så ville ikke jeg spist det. Det var litt kjedelig, hvor er ketsjupen? Ha på litt pepper, frisk salat? Jeg ville kanskje heller ikke hatt ett så tett utsnitt,Dessuten er ikke noe av pommes fritten i fokus, det trekker ned. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Okei, takk for kritikk! Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hadde ikke spist det der jeg heller. ser ut som ett lass med fett og noe mel + litt ku.. Ikke meninga og rakke ned på det hvis det er ment for og være fristende bare skriver meninga mi Lenke til kommentar
graylady Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 En god illustrasjon på hva du ikke bør spise i alle fall. Ble kvalm, så da har du jo kanskje oppnådd noe, fått seeren til å reagere? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Tipper en femmer på at det ikke er Burger King mat.. Jobber selv på BK og våre burgere flyter ikke i fett... Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Tatt i skottland! Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Yuuk for en Burger Gi meg mere Soya please.. /L Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Dette ser jo ut som en skikkelig sloppy joe. Nam nam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå