Raastadboy Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 hei, har konvertert til filmen til mp4, ogsp har jeg laget den mappen på I:\MP_ROOT\100MNV01\filmen men finner fortsatt ikke noe film inne på pspen:S har fw 3.40, takk for all hjelp:) mvh HENRIK! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvilket program har du brukt for å konvertere? Ser du i det heletatt noen fil på Movie menyen på PSP'n? Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvilket program har du brukt for å konvertere?Ser du i det heletatt noen fil på Movie menyen på PSP'n? 9610031[/snapback] Brukte xilisoft MP4 Converter 3, ser ikke noe fil i det hele tatt nei Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Okay.. Finnes det en annen mappe i MP_ROOT? Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja:) her: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Prøv å legg filmfila inn i den andre...! Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Kommer fortsatt ikke noe inn på video, finner ikke en eneste fil:( Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Menne må d ikke være et spesielt navn på fila for at pspen skal klare å lese d a?:S Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jo, det er sant.. Hva heter filmfila di nå? Anbefaler deg å bruke et litt bedre program, som PSP Video. Dette gjør omtrent alt for deg.. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 har hatt psp før å da kunne jeg d meste om d:P men så solgte jeg den, også har jeg annskaffet meg en ny nå, derfor jeg er helt nabb:p husker når du sier d at jeg brukte psp video 9:) så da ordner d seg sikkert da:) Men jeg har versjon 3.40 fw, går d ann å legge inn iso osv på noe måte på denne da? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Går ikke an å legge inn iso på FW 3.40. Anbefaler deg å ta en titt på stickyen, så kanskje du får brukt PSP'n til litt mer enn du gjør nå idag! Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480&hl= Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 hm kan jeg downgrade 3.40? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan downgrade ja, men da trenger du å ha fw 3.50 installert, og spillet Lumines. Ellers så kan du lage deg et Pandoras Battery, og downgrade via dette. Spør om dette i Stickyen! Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 PSP Upgrader/Downgrader v1.11. kan jeg ikke bare bruke det da=? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er det programmet som gjør at du kan downgradere ja.. Men du trenger fortsatt Lumines eller pandora. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 ja nå har jeg lastet ned pandora hvordan skal jeg kunne downgrade da? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har du lagd et pandora batteri..? Du trenger en PSP med homebrew mulighet til dette.. Når du har gjort det, putter du bare inn minnekortet og batteriet på PSP'en du vil downgradere, resten ser du på PSP'en selv. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 har jeg ikke psp med homebrew eller noe annet batteri, hvordan gjør man d med Lumines da? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du bruker Lumines til å downgradere.. Det er sånn hull på Lumines som på GTA. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 betyr d at jeg må kjøpe lumines? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå