FEAR2 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei. Vurderer å kjøpe en ny harddisk. Tenker på : Western Digital 250GB S-ATAII 7200 RPM . Generelt Kapasitet: 250 GB Grensesnitt: S-ATA Omdreiningshastighet: 7200 rpm Kroner per GB: 2.06 kr/GB Gjennomsnittlig søketid: 8.9 ms Cache: 16 MB Båndbredde: Serial ATA/300 Type: 3.5 tommer Produktdetaljer Produsentens varenummer: WD2500YS Har noen bedre forslag? Kan jeg legge 2 sånne i maskinen min? Eller jeg bør kjøpe en på 500 GB isteden? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Helt grei Harddisk. Tror ikke det hadde blitt noe bedre om du hadde til eksempel kjøp en tilsvarende disk fra Seagate. Det er selvfølgelig dem som har hatt litt dårlig erfaring med WD og som vil anbefale deg noe annet. Men slik er det nå for alle Harddisk merker, og sum sumarium er det ikke selveste merket så viktig. Du kan ha så mange Harddisker du har plass til i kabinettet. Du kan altså ha 2x 250GB Harddisker, men du vil spare noen kroner på å kjøpe en 500GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå