Bruker-104685 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan også skaffe deg Project Gotham 4 som kommer i oktober, det har fått flotte kritikker Men utenom ville jeg anbefalt deg dem 4 store spillene Halo 3: Flotte omgivelser, konge gameplay, alltid dritbra historie, konge multiplayerdel som setter ut andre multiplayerspill ut av spinn Gears of War: Beste grafikk til xbox 360, med masse rå action med blodsprut og og oppdelte biter av dem du dreper Bioshock: Tidenes beste skytespill må jeg kalle dette, bare å gå rundt der nede så får jeg gåsehud The Elder Scrolls IV Oblivion: Tidenes beste rollespill, med heftig grafikk, store her lige områder, og for å si det sånn så føler du att du er virkelig i den andre verden når du spiller Oblivion Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 mine innlegg* 9612283[/snapback] Kjøp deg Rainbow Six Vegas Det er drit kult online og digg graffik Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 colin mcrea dirt og MoH Airborne er veldig bra spill mener jeg Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan også skaffe deg Project Gotham 4 som kommer i oktober, det har fått flotte kritikker Men utenom ville jeg anbefalt deg dem 4 store spillene Halo 3: Flotte omgivelser, konge gameplay, alltid dritbra historie, konge multiplayerdel som setter ut andre multiplayerspill ut av spinn Gears of War: Beste grafikk til xbox 360, med masse rå action med blodsprut og og oppdelte biter av dem du dreper Bioshock: Tidenes beste skytespill må jeg kalle dette, bare å gå rundt der nede så får jeg gåsehud The Elder Scrolls IV Oblivion: Tidenes beste rollespill, med heftig grafikk, store her lige områder, og for å si det sånn så føler du att du er virkelig i den andre verden når du spiller Oblivion 9612344[/snapback] Enig her ja, disse spillene bør du sjekke! (Og Forza Motorsport 2 da ) Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Mange knallgode tips her! Lommeboka får svi nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå