dzuddi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 [FONT=Courier]Hei alle som ELSKER Home & Away... Vær så snill les dette: Da jeg kjedet meg en dag i vår 2007 slo jeg på TV-en og så på en serie...Jeg syntes den var veldig dårlig, men så handlet det om Shcot og hun gamle Hayley. Jeg likte skuespillerne og begynte å se på det. Etter hvert ble det favorit serien min. Og det jeg lurer på er: Når kom Home & Away i Norge? Hvilken sesong er det? Kommer Home & Away vare lenge her i Norge? Akkuratt nå liker jeg best Martha og Jack. På www.youtube.com har jeg sett en video. Videon handler om bryllupet dems og at det skjer noe, slik at bygningen eksploderer og Jack blir alvorlig skadet. Så slutter det! Vet noen når den serien kommer? Jeg har søkt mye på internett men jeg fant ingen ting! Nå er jeg veldig lei meg Jeg er så redd at en dag slutter Home & Away Hvis noen kan svare på de spørsmålene jeg har stilt ville det vært veldig fint... Forresten vet noen om man får kjøpt Home & Awy DVD-er i Australia? Svar meg!! På for hånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå