Jester7 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Heisann, Kjøpte nylig en ny MS Intellimouse Explorer 3.0-mus. Jeg syntes at den store tommelknappen er veldig slarkete og har mye dødgang i forhold til den lille tommelknappen. De andre knappene er OK. Er dette normalt på denne musa, eller bør jeg sende den tilbake og be om en ny? J Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg brukte MSIE3.0 i mange år før den tok kvelden. Når jeg måtte ha ny mus var ikke 3.0 i produksjon lenger og jeg kjøpte en Logitech G5. Etter en måned gjenopptok de produksjonen av 3.0 og jeg fikk tak i en slik etter 2 måneders bruk av G5'en. Mitt inntrykk var da faktisk at 3.0 virket "slakkere" skrudd sammen en G5'en, deriblant syntes jeg tommelknappene var løse. Etter en stund vente jeg meg til det igjen og alt er bare fryd og gammen mellom meg og min 3.0 i dag Poenget mitt er at når du har brukt en annen mus en liten stund så venner du deg til at ting er som de er, når du så tar i bruk en 3.0 kan ting som tommelknappene oppleves som "feil". Ang reklamasjon eller ikke: Den store tommelknappen på min nye 3.0 er mye løsere enn den lille, dette var også tilfelle på den gamle 3.0 så jeg tviler på at dette er reklamasjonsgrunn. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det samme syntes jeg også, etter å ha gått over fra mx518, jeg rett og slett hata scrollen og tommelknappene, men etter jeg gikk over til msi3.0 så har jeg ingen vonde ord å si om den, den er så fantastisk god å holde i, passer handa heeelt perfekt.. Vil si at det er en vanesak det med knappene og scrollen, for den er ganske så "treg" iforhold til andre jeg har hatt/prøvd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå