funkweb Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvilken hovedkort er best til RAID løsning ?? Spesielt Socket A. Alle hovedkort som jeg ser, støtter ATA133 harddisk. MEN, jeg vil ha ATA100 harddisk i RAID løsning. Hvilken hovedkort støtter dette ? Jeg kan ikke se at det står noe informasjon i Nett-butikkene at RAID støtter også ATA100... bare ATA133. HVORFOR. !! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 støtter begge deler.. er jeg nesten helt sikker på .. gjør vertfall mitt Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 ata133 er bakover kompatibel. så støtter raidet ata133 så støtter det garantert ata100. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Okey... kult. Hvilken hovedkort er BRA nok til RAID !!?? Hva synes dere om Abit KD7 - RAID ???? Er PCI kontroller for RAID bedre enn innebygdt ?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Okey... kult.Hvilken hovedkort er BRA nok til RAID !!?? Hva synes dere om Abit KD7 - RAID ???? Er PCI kontroller for RAID bedre enn innebygdt ?? Er ikke så veldig stor forslkell på de to. Det eneste jeg kan komme på er at du sparer PCI plasser ved å ha et hovedkort med innebyggd RAID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå