dozer300 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hei. Jeg ser etter en mobil og siden jeg er lei av for få muligheter ønsker jeg meg nå en pda mobil. Den må jo ha windows mobile 5 eller 6 Helst fult qwerty tastatur(vil ha slider tastatur) Kamera er ikke så viktig selv om det kunne vert gøy med minst 1 mpx Må være toutch screen seff Prisen skal helst ikke være så mye over 5000. Dersom noen finner noe bra brukt kan det være interesant. Help me! Endret 1. oktober 2007 av dozer300 Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei. Jeg ser etter en mobil og siden jeg er lei av for få muligheter ønsker jeg meg nå en pda mobil. Den må jo ha windows mobile 5 eller 6Helst fult qwerty tastatur(vil ha slider tastatur) Kamera er ikke så viktig selv om det kunne vert gøy med minst 1 mpx Må være toutch screen seff Prisen skal helst ikke være så mye over 5000. Dersom noen finner noe bra brukt kan det være interesant. Help me! 9608603[/snapback] Hei Hvis du vil ha "alt", kan HTC TyTN II være et bra alternativ. GPRS, EDGE. 3G, HSDPA, 3mpx kamera, integrert GPS, trykkfølsom skjerm uttrekkbart QWERTY tastatur og rask prosessor med nok minne. Kjører Windows Mobile 6 Professional (Pocket PC). Eventuelt begynner HTC P4350 og TyTN og falle til hyggelige priser Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå