Upsaker Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Var ute å tok noen kite-bilder av Norgeseliten for avisa for noen uker sia. Nå greier jeg ikke å bestemme meg for hvilket jeg liker best. Hva syns du? Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vil vel si at bildene der du får med ansiktet er best, men knallgode actionbilder alle sammen. Hva slags objektiv brukte du? Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vil vel si nr. en, fordi nr 3 måtte jeg konsentrere meg litt for å se hva som skjedde. bilde 4 på 2. plass, så bilde 2 på 3. plass. 1 2 3 4 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Brukte Canon 70-200mm f/2.8L USM Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bildet nr 1 og 3 var definitivt best, der har du klart å fange farten og spenningen mye bedre enn på 2 og 4. Bølgerestene er med på å skape dynamikk i bildet, som viser at her skjer det noe. Hvorvidt det egentlig er nødvendig å skape en sort/hvitt effekt av bilde nr 3 er jeg litt usikker på, er dessverre en effekt som blir brukt i tide og utide. Det var absolutt brukbart her, men jeg er litt i tvil om det var nødvendig og en forbedring. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Bildet nr 1 og 3 var definitivt best, der har du klart å fange farten og spenningen mye bedre enn på 2 og 4. Bølgerestene er med på å skape dynamikk i bildet, som viser at her skjer det noe. Hvorvidt det egentlig er nødvendig å skape en sort/hvitt effekt av bilde nr 3 er jeg litt usikker på, er dessverre en effekt som blir brukt i tide og utide. Det var absolutt brukbart her, men jeg er litt i tvil om det var nødvendig og en forbedring. 9608644[/snapback] Bilde nummer 3 "måtte" ha en sort/hvit bakgrunn av den grunn at trærne stjal all oppmerksomheten. De var mørkegrønne og gjemte motivet. Husker ikke hvordan bilde 1 så ut i farta, men gjorde det sannsynligvis på grunn av vannet var veldig fargerikt og tok vekk fokuset fra kiteren. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bilde 3 for min del. Mye action her og flott motiv i fin snurr med klokka, vannet preller av brettet og danne en fin effekt, stilig med S/H bakgrunn. Kiter litt selv og syns dette var gromt /L Lenke til kommentar
DHM Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Bilde 1 i mine øyne, i og med at du skal ha det til en avis. Skal helst ha ansiktet på en person i bildene der, hvis ikke blir det veldig upersonlig + folk liker å se seg selv i avisa ^^ Edit: Og jeg liker vannspruten og fargene i bilde1 Endret 30. september 2007 av DHM Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Brukte et annet bilde i avisa, der vi så ansiktet hans, men det var ikke bra nok til å legge ut her Lenke til kommentar
DHM Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvis det ikke er bra nok til å legge ut på et forum, hvordan er det da bra nok for avisa ? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hvis det ikke er bra nok til å legge ut på et forum, hvordan er det da bra nok for avisa ? 9608882[/snapback] Okey da, det var bra, bare at jeg ikke syns de var like tøffe som de her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå