Nyttnavn2013 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Jeg var i Thailand for 10mnd'r siden og kom på at jeg hadde 5psp spill, men i dvd-r disker..Jeg har ingen peiling på hvordan jeg gjør dette tar disse inn på psp'n. Noen som vet hvordan? Han jeg kjøpte den av sa " Put on pc, then psp, and you can play!" Det er et spill jeg har veldig lyst å spille, det heter ''Mtx moto-trax'' Såå...Noen som har gjort dette\vet hvordan? Takker for svar Btw: har 2gb brikker så plass er ikke noe problem. spillene er på 700-850mb hver. Endret 30. september 2007 av Martiin Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Så du har kjøpt piratkopierte spill Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Spør om hvordan jeg får dette til psp'n min er ulovlig? Tenkte på det før jeg posta, men tenkte det var ok.. Og finst det et bedre ''Playstation Forum''? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg