Slettet konto Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Litt usikker på hva jeg mener selv faktisk, er vel av den typen bilde som enten blir kastet i søpla eller havner på høstutstillingen Legger ut to utgaver av den, en kraftfull og en desaturert. Selv liker jeg den desaturerte best, blir litt mer melankolsk syns jeg. Gi meg deres hjertens klare mening folkens. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Likte det bildet her, men jeg greier heller ikke å bestemme meg for hvilken av versjonene jeg liker best ;P Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Litt usikker på hva jeg mener selv faktisk, er vel av den typen bilde som enten blir kastet i søpla eller havner på høstutstillingen Legger ut to utgaver av den, en kraftfull og en desaturert. Selv liker jeg den desaturerte best, blir litt mer melankolsk syns jeg. Gi meg deres hjertens klare mening folkens. 9608480[/snapback] Like best det med farge, uten ble det litt uinteressant. I mine øyne var det fargene som var fine og gjorde bildet, koppen i mindre grad. Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå