relsafus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei igjen, jeg prøver å finne høsten. Det har vært en merkelig høst sålangt mht. manko på farger, hører mange sier det samme. Jeg rusla rundt her og fant denne buska. Ikke rare greiene og det er litt hustak og annet forstyrrende i bakgrunnen, men det er noe med de røde fargene som jeg falt litt for. Synspunkter ? /L Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fargen var veldig fin, men som du selv sier, så er det en del forstyrrende elementer i bakgrunnen. Det er nok det som gjør at jeg ikke får helt taket på bildet. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Syns den grønne busken ødela litt, og som du selv sier med de elementene i bakgrunnen forstyrrer. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bildet gir meg inntrykk av kaos. Vet ikke helt hvor jeg skal feste blikket, og når jeg tvinger det til å fokusere, vet jeg ikke hva jeg ser på Kanskje det hadde hjulpet med litt mer luft rundt selve busken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå