gorber Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hei! Størrelse: 32 tommer Bruksområde: Først skal denne benyttes til serier fra PC, film fra DVD og vanlig analoge signaler, senere PS3. Regner med at den skal brukes som soveromstv om et år eller to. Prisklasse: fra 4000 til 8000. Den skal i første omgång kobles på pc, enten via HDMI eller sånn vanlig pc-skjermkontakt. Jeg er rimelig fersk i dette, og lurer på om jeg blir fornøyd med en billigskjerm, eller om jeg må opp på Samsung eller Panasonic 32LED7. Bump: Jeg har sett på en Samsung M86-skjerm på 32". Den koster 8995,- Er den god? Endret 3. oktober 2007 av gorber Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg har dessverre ikke erfaring med noen LCD TV-er, men jeg kan prøve å hjelpe deg litt i gang. Jeg har sett litt på 32" LCD-skjermer selv, og jeg har lest mye bra om Panasonic Viera TX-32LXD70. Bare søk på google så burde det komme opp noen tester av den. I Norge kan man få TX-32LXD70F (merk F-en på slutten, men jeg regner med at det er samme TV som TX-32LXD70) til ca 8300 inkludert frakt. Du kan også lese her, kanskje det er til hjelp. Merk at prisen på TV-ene kan være lavere enn hva som står der. Ta og søk på de i prisguiden. Endret 3. oktober 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå