Upsaker Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) God kveld Sitter her på den nye macen min og har arkivet mitt for så å se litt gjennom det, så fikk jeg øye på dette bildet som jeg gjerne ville ha deres kommentar på det. Trykk for større versjon Svart/hvit-versjoner oppe Den til høyre har mer kontrast. Endret 30. september 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
RoyM Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Må registrere seg for å se fullversjonen? Uansett et flott bilde, skulle gjerne sett dette i sort/hvitt også! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Må registrere seg for å se fullversjonen? Uansett et flott bilde, skulle gjerne sett dette i sort/hvitt også! 9608369[/snapback] Prøv å se fullversjon nå Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Forsøk i SH, tror det kan bli noen fine kontraster av det. Jeg synes himmelen ble utbrent. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 En kjapp svart/hvit-versjon er oppe i førsteposten nå. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Flott motiv, men hadde ønsket en himmel som ikke var hvit og muligens litt større blender så litt mere kom i fokus (flott fokus på pullerten eller hva det heter...) Likte spesielt høyde perspektivet, du har fått frem perspektivet bra her /L Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Flott i S/H, men likte fargene bedre jeg da /L Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Likte egentlig begge delene jeg. Jeg husker at jeg ville ha uskarp bakgrunn, når jeg tok det bildet. Derav blender 4, men jeg for min del skulle gjerne brukt 2.8. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg synes fargeversjonen var best. Det eneste jeg savner er mer dybdeskarphet. Du skriver jo at du bevisst gjorde det uskarpt, men jeg tror det hadde blitt et bedre bilde hvis de bakerste containerne hadde vært i fokus. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg synes fargeversjonen var best. Det eneste jeg savner er mer dybdeskarphet. Du skriver jo at du bevisst gjorde det uskarpt, men jeg tror det hadde blitt et bedre bilde hvis de bakerste containerne hadde vært i fokus. 9608539[/snapback] Mulig det hadde vært bedre, men jeg syns ting fort blir rotete hvis for mye er i fokus. Sier ikke at det hadde vært feil her, bare min tankegang. Takk for kritikken Lenke til kommentar
cFc Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ganske pent, hvorfor du vil ha svart-hvitt skjønner jeg ikke ettersom at det er nemlig fargene som gjør det pent, svart-hvitt ble dødt og kjedelig. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fargebildet var stilig! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ganske pent, hvorfor du vil ha svart-hvitt skjønner jeg ikke ettersom at det er nemlig fargene som gjør det pent, svart-hvitt ble dødt og kjedelig. Nesten enig, men jeg tror dette bildet ville egnet seg godt til S/H og en "fargeklatt"... Alt over ripen på båten kunne godt vært sort-hvitt, men ville beholdt fargene på selve fortøyningen. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Synes det er de klare skarpe fargene på containerne som gjør susen her jeg... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fargeversjonen er klart best. Sorthvitt virker litt meningsløst for meg her. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Flott! Men uten å lese noen andre poster, slo det meg at fargeversjonen var desidert best. Godt jobbet Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Slenger meg på som de andre sier, farge versjonen var best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå