Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Farge på sæd?

Gjest Spettern

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har alltid vært av den oppfattning av at sæden er hvit, men jeg har lagt merke til at om jeg skulle komme til å søle litt på en helt hvit overflate, f.eks laken, ser den mer grå/gulaktig ut. Er dette vanlig eller er det mine soldater det er noe gærent med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har alltid vært av den oppfattning av at sæden er hvit, men jeg har lagt merke til at om jeg skulle komme til å søle litt på en helt hvit overflate, f.eks laken, ser den mer grå/gulaktig ut. Er dette vanlig eller er det mine soldater det er noe gærent med?

9608325[/snapback]

Dette er 1) misbruk av gjesteposting 2) helt vanlig :)

Lenke til kommentar

9608325[/snapback]

Dette er 1) misbruk av gjesteposting 2) helt vanlig :)

9613027[/snapback]

missbruk av gjestposting? hvorfor? herregud om man er en liten tass som nettopp har fått soldater i bua så trenger man ikke å annonsere det med brukeren sin om han har en.

har aldri klart å søle/sprute på en hvit overflate, men sæd er vel uansett ikke helt hvit.

edit: skrivefeil!

Endret av ecko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...