Varen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Heisann. Jeg er en gutt/mann på 19 år som har bodd de 2-3 siste årene hos min mor, og har ikke gått skole eller hatt jobb på denne tiden. Jeg har tidligere gått hotell- & næringsmiddelfag, og jeg gikk også på en folkehøgskole. Men problemet mitt nå er at jeg har absolutt ingenting å finne på. Jeg skal begynne på skole til neste år, men det er så alt for lenge til. Jeg blir rett og slett gal av å ikke ha noe å gjøre. Spesielt siden jeg bare har 1 venn her jeg bor, og han bruker 98% av tiden sin hos kjæresten hans eller på jobb. Så, ja, jeg har ikke muligheten til å være spesielt sosial. Det jeg først og fremst lurer på er vel hva jeg kan gjøre fortest mulig. Jeg har planer om å flytte og begynne på skole til neste år, men jeg trenger noe å gjøre nå med en eneste gang, siden hverdagen min er ekstremt kjedelig. Samtidig har jeg bare 2-3 folk på msn jeg bruker å prate med, og jeg har ikke peiling på hvor jeg kan finne nye folk å prate med. I det siste snakket jeg med eksen min, som jeg ikke har pratet med på 2 år, om at vi kunne prøve igjen, men etter noen dager nå så husker jeg hvorfor hun er en eks. Så det blir nok ikke å funke heller. Hva kan jeg f.eks. gjøre i morgen for at jeg ikke skal bli gal? Jeg har ikke peiling på hvor man skaffer venner hvis man ikke går på skole eller har jobb. Og jeg vet ikke hvilke andre alternativer man har å fordrive med, bortsett fra skole og jobb. Jeg har kanskje sagt det som er nødvendig å si. Jeg trenger bare noen tips for p komme meg gjennom hverdagen uten å bli gal, og noen tips for hvor jeg kan finne venner og kjærester og sånne ting Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Få deg en jobb latsabb Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Få deg en jobb latsabb 9608339[/snapback] +1 Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har du ikke en gammel hobby/lagidrett som du kan gjenoppta? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Finn ut om det er noen events som skal skje snart i nærområdet. F.eks. konsert. Eller kom deg ut på byen, alene. Er du søt nok kommer det sikkert en jente bort og prater om du ikke tar intiativet selv. Bare ikke drikk deg pinlig full, det er bare nasty.. Det er så mange fisker i havet. Du må bare få ut snøret Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så du har tenkt å bruke det neste året av livet ditt til ingenting? wow!! Da er det jo bedre å jobbe gratis i ett eller annet firma. Jeg jobbet engang gratis i 3 uker på ett sykehus. (som portør!) Var sånn som det ofte er i Norge. Hvis du ikke har foreldre på arbeidsplassen, kan du nesten bare glemme å få en sommerjobb (Som det var her!) Men året etterpå fikk jeg jobb. Og året deretter som pleier. Vel,dette var bare sommerjobber da, men likevel... Bor du på et lite sted ? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Som andre har nevnt her, få deg en jobb Skader ikke å tjene litt penger til du skal flytte. Da blir du også muligens kjent med noen der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå