eatshorts Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har bestilt en pakke fra usa for to uker siden. Jeg har fått et pakkenummer og gikk på posten for å spør om de hadde fått pakken. Der sa de at alle pakker fra USA blir sendt med et fraktefirma istedenfor posten, men de viste ikke hvilket. Er det noen hær som vet hvilket selskap det er snakk om? PS. dette var kanskje feil tråd men den går vel under webshop erfaringer siden pakken er sendt fra en webshop i usa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 ups er vel det mest vanlige.. www.ups.com har sporings-tjeneste. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 prøv hos http://www.generalparcel.com/ de har tatt over all pakke transport i eu og fra usa til norge. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Firmaet heter Ekspressgods AS. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 som sender deg videre til generalparcels. expressgods er bare en logistik service som ikke hjelper kundene særlig. Har snakket med dem. og jeg kunne gi dem mer info om pakkens status enn de kunnegi meg. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 DVDene jeg bestilte fra DV-Depot kommer med FedEx. De er i Danmark nå, kan nesten ikke vente (Komplett Monty Python's Flying Circus-samling på 17 DVDer samt South Park sesong 1:D). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå