hailgodset91 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg betalte nå for noen min. for de to billettene jeg skal ha men når jeg skal prøve å få opp seatmap kommer det bare at jeg må logge på også gjør jeg det da kommer jeg til order sia igjen Er egentlig litt det samme hvor i salen jeg sitter bare de to plassene mine er vedsiden av hverandre Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Akkurat samme her.... spør du meg syns jeg det stinker av hele billettsystemet denne gangen Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg hadde samme problemet... prøv og bruk Mozilla Firefox det funka for meg Endret 1. oktober 2007 av Howtard Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Tok å testa med IE7 :S og da funka det.... Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ok tror ikke de har sjekket at siden fungerer bra i alle nettlesere.... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 aah Med firefox funka det for meg også MEN hvorfor i all verden står det not paid på billettene mine?? :O Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 MEN hvorfor i all verden står det not paid på billettene mine?? :O 9611254[/snapback] ta en titt her, så kanskje du får svar. Lønner seg å leite/søke litt på forumet av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg