abbflex Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) hey. Jeg har et 8800gts 320mb OC kort fra Foxconn. Jeg har ikke ikke problemer med å kjøre noen spill egentling, men i FIFA08 får jeg flimring i 10-20% oppe på skjermen når jeg spiller kamp på high settings på alle oppløsninger. Noen andre som har dette problemet eller vet noe om hva som kan være galt?? Endret 30. september 2007 av abbflex Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Høres ut som overheting av kortet. Ville vært første tanken min ivertfall. Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Høres ut som overheting av kortet. Ville vært første tanken min ivertfall. 9608221[/snapback] Var det jeg tenkte oxo, men da jeg sjekka lå kortet pent på 74grader. Og jeg får jo spilt spill , som jeg tror er mer krevende enn fifa, i flere timer uten at det er no galt. Meste jeg har har hatt kortet oppi er 82grader og til og med det skal jo ikke være no farlig for et 8800gts kort. Det ligger alltid mellom 70-80 grader når jeg spiller. EDIT : Jeg fixa det. avinstallerte spillet, reinstallerte drivere til skjermkortet og spillet på nytt, så går det glatt og deilig i full oppløsning og full grafikk. Takk for svar oxo bare å stenge eller slette tråden. Endret 30. september 2007 av abbflex Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Trodde du hadde en skriveleif i topic-navnet. Trodde det egentlig skulle stå "Filming" i Fifa 08. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå