espinos Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er rimelig sikker på at det ikke går, men vil bare være sikker Lenke til kommentar
olhartvig Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er rimelig sikker på at det ikke går, men vil bare være sikker 9608088[/snapback] Jo det funker, men du må "laste" den ned fra Live. Og neste gang du skal spille hjemme må du igjen hente den fra Live. Altså null stress, men litt dritt og hele tiden skrive Live passord og laste ned... Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Gjør som jeg gjore, kjøpt med minnekort, jeg er ofte borte hos en annen kompis å spiller i lag med han, da flytter jeg bare over profilen min på minne korte mitt og tar den med meg til han, logger bare meg på minne korte mitt nor jeg er hos han, nor jeg kommer hjem så flytter jeg bare profilen min tilbake til X360 min igjen. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er rimelig sikker på at det ikke går, men vil bare være sikker 9608088[/snapback] Ja, velg "Recover Gamertag". Gjør det hver gang jeg er på besøk med kompiser og vi skal spille. Du må recover gamertag på din egen maskin når du kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Men min gamertag vil ikke lenger være tilgjengelig på hans xbox når jeg har tatt recover gamertag på min xbox igjen? Eller må man slette gamertagen på hans xbox da? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Du må ta recover gametag hver gang. Om du vært på besøk hos en kompis og tatt en recover, kan ikke den personen logge på om du har recoveret den hjemme om du skjønner. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Alle save games og lignende er der fortsatt, selv om man tar recover på en annen maskin? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Savegames er lagret på Harddisken eller minnekortet ditt, ikke i gamertaggen din. Dvs at hvis du drar bort til en kompis og tar recover gamertag har du ikke savegamene dine på hans maskin. Når du da er hjemme igjen og tar Recover Gamertag igjen på din egen maskin så kan ikke han logge inn på din Profil lenger. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Si at jeg tar å slenger over gamertag og savegames til en kompis. Hvis vi spiller der da en stund, får noen achievements og jeg drar hjem. Vil jeg da kunne få mine achievements på min maskin? Fordi jeg har lest noen skrekkhistorier om andre som har spilt hos kamerater, fått et par tusen nye poeng i gamerscoren, og så mistet alt når de kom tilbake på egen maskin. Lenke til kommentar
olhartvig Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så lenge boxen du spiller på er koblet opp på internett skal achievements følge med gamertaggen. Har selv fått mange achievements hos kompiser som jeg også da har når jeg kommer hjem til min egen maskin Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jepp, det stemmer. Bare du husker å logge på live, jeg og E-wok har gjort dette flere ganger. Du må bare huske på at om du har spillt uten å være på live før du recovrer gamertagen, vil du miste det du fikk når du spillte offline. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ok, så lenge man er online så er det ikke noe problem altså. Takk for oppklaringen i den saken Lenke til kommentar
espinos Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 flott så jeg kan stikke bort å spille halo 3 med en kompis på live med min profil, så får jeg rank og xp points på den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå