Gå til innhold

Logg på en annen`s x360 maskin med min gametag?

espinos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er rimelig sikker på at det ikke går, men vil bare være sikker :)

9608088[/snapback]

Jo det funker, men du må "laste" den ned fra Live. Og neste gang du skal spille hjemme må du igjen hente den fra Live. Altså null stress, men litt dritt og hele tiden skrive Live passord og laste ned...

Lenke til kommentar

Gjør som jeg gjore, kjøpt med minnekort, jeg er ofte borte hos en annen kompis å spiller i lag med han, da flytter jeg bare over profilen min på minne korte mitt og tar den med meg til han, logger bare meg på minne korte mitt nor jeg er hos han, nor jeg kommer hjem så flytter jeg bare profilen min tilbake til X360 min igjen.

Lenke til kommentar

Savegames er lagret på Harddisken eller minnekortet ditt, ikke i gamertaggen din.

Dvs at hvis du drar bort til en kompis og tar recover gamertag har du ikke savegamene dine på hans maskin.

Når du da er hjemme igjen og tar Recover Gamertag igjen på din egen maskin så kan ikke han logge inn på din Profil lenger.

Lenke til kommentar

Si at jeg tar å slenger over gamertag og savegames til en kompis. Hvis vi spiller der da en stund, får noen achievements og jeg drar hjem. Vil jeg da kunne få mine achievements på min maskin? Fordi jeg har lest noen skrekkhistorier om andre som har spilt hos kamerater, fått et par tusen nye poeng i gamerscoren, og så mistet alt når de kom tilbake på egen maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...