kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hallo, netopp satt jeg maskinen i ventemodus/hvilemodus, når jeg strater igjen, taster passordet mitt og prøver å logge inn skjer dette: jeg får en melding som ser slik ut: du kan ikke logge på fordi påloggingsmetoden du bruker ikke er tillat på denne datamaskinen, se nettverksansvarlig for mer informasjon .... what the..!? er det noen måte å få fikset dette på uten å formatere hele sjiten? ja jeg har prøvdå restarte, uten hell Endret 30. september 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) sikkermodus hjelper heller ikke..... EDIT: dette er et problem jeg gjerne vil ha svar på snarest mulig, er vhengig av maskinen hver dag Endret 30. september 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Kom igjen, ikke bare se på tråden ... Jeg er i nød! Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvis du skriver [løst] så er det vanlig å skrive inn hva du faktisk gjorde også.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 ...jeg tok en sys gjenoppretting fra vista CD-en... Feilen oppstod da jeg dreiv å tweaket med nettverks stuff idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå