Sojourner2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Motivet er ikke all verden, men lys og farger er spennende. Og romantikkk fikk du jo som bonus. Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Dag 14: Siste tilskudd... EDIT: Lagt ut en litt større kopi av bildet. EDIT2: Lagt ut kopi med EXIF. Endret 15. oktober 2007 av Steve-O- Lenke til kommentar
marekz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Dette var stilig, skarpt og fint komponert. Men hadde nok likt å sett det litt større... Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Lekkert bilde. Men fant ikke exif informasjon? Endret 15. oktober 2007 av Sojourner2 Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Sånn går det når man ikke følger med... Takk for fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Dag 16: Gårsdagens resultat. Var litt trangt der jeg sto, så det var litt vanskelig å få til det utsnittet jeg ønsket, men er rimelig fornøyd, tross alt... Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Dag 17: Dagene flyr virkelig for tiden... :O Bildet er et kveldsbilde over Oslo Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 ...et riktig så vellykket kveldsbilde IMHO. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg må slenge meg på den, dette var riktig så flott:-) Stilig å se "stjernehimmelen" i åsen (er det Holmenkollen?)... Lenke til kommentar
arTsy Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 oh wow minner...jeg har bodd i Ekebergkanten..utsikt derifra gitt....også bodd i Holmenkollen, men nærmere byen fra denne siden... Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Flott bilde! Nesten identisk med utsikten hjemmefra Lenke til kommentar
marekz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kveldsbildet av Oslo var bare genialt! Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Takk for alle fine tilbakemeldinger. Artig å få til noe som blir lagt merke til... Sverrelerre: Jepp det er Holmenkollen Dag 18: Prøver meg på et nytt "nightshot". Syns det så bra ut på kameraskjermen og kan ikke si jeg ble skuffet når jeg fikk se det i fullt format. Endret 18. oktober 2007 av Steve-O- Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det ble litt fantasyfilm-preg over dette siste, syns jeg. Det har en litt overnaturlig, magisk stemning over seg. Inntil man ser hva som står over fossen. Men det er ikke noe som trekker nevneverdig ned. Bra jobba! Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det ble litt fantasyfilm-preg over dette siste, syns jeg. Det har en litt overnaturlig, magisk stemning over seg. Inntil man ser hva som står over fossen. Men det er ikke noe som trekker nevneverdig ned. Bra jobba! Enig, men ville nok prøvd å bli kvitt det over fossen, jeg synes det drar litt ned. Bra er det uansett! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Dag 13: Etter en liten rundtur i nabolaget, fant jeg og madamen (og Bamse) noen artige motiver, men til min store overraskelse ble det første bildet jeg tok og hadde minst forventninger til, det artigste. Nesten så det kom ut av skjermen i lys- og fargesspill. Og om andre ikke skulle være enige, fikk vi oss allikevel en romantisk liten kveldstur... EDIT: Glemte EXIF i første runde. Herved korrigert... Dette bildet synes jeg var fantastisk flott...utrolig fint lys og farger! RandiA Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Dag 19: Dag 20: Dag 21: Lenke til kommentar
Steve-O- Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Dag 24: Dag 25: Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med vel gjennomført Oktoberfest. Husk å legge dine 3 beste i Galleriet. Se mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå