Medisinmannen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei. Jeg har fått et gavekort på 1200 til elkjøp. Siden jeg ikke trenger noe fra elkjøp og har lyst på trådløs, tenkte jeg på å bare kjøpe en trådløs switch/router(vet ikke forskjell). Slik vil jeg at det skal være: Jeg plugger i trådløseboksen til routeren også plugger jeg i en kabel i trådløseboksen som går opp til en svitsj. Fatter du? Den skal brukes til å spille/surfe på senga,dassen, stuen eller en plass i huset. Er ikke så viktig med sikkerhet(har ingen datafolk i nærheten av huset), men jeg vil helst at den skal være stabil! Takker veldig for svar! Lenke til kommentar
Dirk_Pitt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er fint om du kan forsøke å forklare en gang til, for dette skjønte hvertfall ikke jeg... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 for det første sjønte jeg ikke helt det her jeg heller trådløs switch/router( Trådløs ruter, ruter nettet ditt både til trådløst nett og kablet. Det fins ikke trådløs switch, så er det sakt. Du har AP, altså akses punkt. Dette kan du formidle fra kabel til trådløst, du kan bruke den til å ta mot trådløst og få det tilbake på kable. Du kan formidle trådløset videre, samt formidle det videre og dekke området det står i... Viss jeg hadde hatt 1200kr i gavekort på elkjøp hadde jeg antagle kjøpt denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi....UAAAEOH.I03xiL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå