Gå til innhold

Hva er egentlig moten nå fortiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er moten som er inn nå..... :dontgetit:

 

Nei mote for gutter er vel det samme som den var for et par år siden, dressjakker utenpå vanlige klær. For jenter så må det vel være trangest mulige klær som er mote for dem.

 

Er det egentlig ikke bare "flavor of the month"-moter for unger og voksne? "Ohh den jakka er drittkul assa, den må jeg få meg". En mnd senere så er den ikke like kul som den andre jakka som akkurat kom ut.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Kejo-jakke, beltespenna i lysken, en boks med voks pr dag, med en 50-caps eller hva det heter over, hvis du ikke har det, er det viktig med et eller annet bånd rundt hodet, gjerne med det amerikanske flagget som motiv. Trange bukser, og det nye nå er ikke en hårstrikk rundt foten, nå skal du ha tre, gjerne opp til under knærne og nedover.

 

Er du jente, så må håret være så stort som mulig, løshår er også ønskelig, skal man følge moten. Gjerne enn tjukk boblejakke (helst Kejo) og en tights eller psyjbukse på beina.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ingen motefølgende jente med respekt for seg selv går ut uten minst tre bokser brunkrem klasket i trynet. thumbup.gif

9610254[/snapback]


Var ikke jente mote det var snakk om da wink.gif

9610259[/snapback]



 

Hva er egentlig moten nå fortiden? og da mener jeg med alt. hår, klær sko osv.





HVA ER EGENTLIG MOTEN NÅ FORTIDEN?

9607702[/snapback]



Vis meg hvor det er spesifisert av trådstarter, vær så snill. rolleyes.gif
Lenke til kommentar
Dette er moten som er inn nå.....  :dontgetit:

 

Nei mote for gutter er vel det samme som den var for et par år siden, dressjakker utenpå vanlige klær. For jenter så må det vel være trangest mulige klær som er mote for dem.

 

Er det egentlig ikke bare "flavor of the month"-moter for unger og voksne? "Ohh den jakka er drittkul assa, den må jeg få meg". En mnd senere så er den ikke like kul som den andre jakka som akkurat kom ut.

9607744[/snapback]

 

Ville ikke akkurat kalt det for mote :/

 

Det der er jo modell undervisning.. Ingen mennesker går sånn rundt i byen heller xD (håper jeg :p)

 

Men er ikke de Kejo jakkene ganske dyre a? Står sånn H.Miller eller noe sånt bak på dem også.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...