Gå til innhold

Achievements låser seg ikke opp (Halo 3)

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har fått meir enn 10 headshots i campain og online men ingen achivement dukker opp, og eg har treft mange med granater men ingen achivement sjølv om 5 skal vere nok.

Og ja har gjort det i free for all.

Headshot Honcho

Kill 10 enemies with headshots in a ranked free for all playlist or in campaign.

Lee R Wilson Memorial

Score 5 grenade sticks in any ranked free for all playlist (Online).

Lenke til kommentar
Når du ser transmission/fragment ended og ikke kan bla gjennom flere sider så har du fått terminalen.

9615987[/snapback]

Ok. Takk. Da har jeg fått de terminalene jeg har funnet hittil, ihvertfall. :yes:

Eg har fått meir enn 10 headshots i campain og online men ingen achivement dukker opp, og eg har treft mange med granater men ingen achivement sjølv om 5 skal vere nok.

Og ja har gjort det i free for all.

9617541[/snapback]

Akkurat den headshot honcho hadde jeg problemer med også, bare at jeg spilte campaign. Men så starta jeg opp "The Ark" i SP og tok bare headshots med snipern. Da kom den. Vet ikke hvordan det er med MP, men du brukte snipern? For jeg tror ikke de andre "gjelder". Det virker ihvertfall ikke sånn...

Lenke til kommentar

Spilte i over 6 timer sammenhengende på søndag og kom fra ca. litt over halveis i spillet til slutten. da sluttsekvensen begynte kom det en f*kkings "disc is unreadable" melding. Dermed fikk jeg ikke sett slutten, og når jeg starta opp igjen var siste resume point der jeg starta for 6 timer siden. Alle achievements og alt var borte.

FFFFFFFFFFF**************KKKKKK!!

Men ellers var det morsomt...

Lenke til kommentar
Flippo, lite trolig siden achievements lagres fortløpende....

9622666[/snapback]

Og det skulle vel teoretisk checkpoints gjöre og? Men likevel havna jeg helt tilbake når jeg starta opp spillet igjen. Når jeg valgte resume campaign etter lesefeilen så tok det så langt tid å loade at haloen ble rendra i skikkelig slow motion og rakk å ta et par rotasjoner etter at den var helt ferdig för spillet starta opp.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Flippo, lite trolig siden achievements lagres fortløpende....

9622666[/snapback]

Og det skulle vel teoretisk checkpoints gjöre og? Men likevel havna jeg helt tilbake når jeg starta opp spillet igjen.

9624392[/snapback]

Ja, men savegames kan vel bli korrupt på en eller annen måte. Achievements kan vel ikke "trekkes" når de først har blitt fått.

Lenke til kommentar
Ja, men savegames kan vel bli korrupt på en eller annen måte. Achievements kan vel ikke "trekkes" når de først har blitt fått.

9624531[/snapback]

Stemmer nok det, jeg glemte å lagre en gang, men fikk likevel Achievements som jeg hadde fått i løpet av spillet.

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar

Hmm. Ser at online gamercard'n min har opp til mission 8, men mangler mission 9 "Return - Finish the final mission of the Campaign on Normal, Heroic, or Legendary" og "Campaign Complete: Normal Finish the Campaign on Normal." achivementene. Må sjekke xboxen igjen senere i uka da. Kanskje jeg var så forbanna at jeg ikke så på rette achievements i lista.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Til dere som sliter med å få headshot achievementen:

Finn en silver skull som heter "Grunt Birthday Party", start ett mission med en sniper, f.eks the Ark, og skut ivei på gruntsene... Når disse blir headshotta, kommer det barne jubel og konfetti :!: Da vet du helt sikkert at det var hodet du traff!! ;)

EDIT: Når jeg først poster her, hvilke skulls skal jeg aktiver for enklest å score 15,000 points på hvert mission??

Endret av anolop
Lenke til kommentar
EDIT: Når jeg først poster her, hvilke skulls skal jeg aktiver for enklest å score 15,000 points på hvert mission??

9625038[/snapback]

Det blir jævlig enkelt når du har på team-scoring og har med tre andre som spiller. Da fikk jeg 18 000 og noe på Crow's Nest, uten noen skulls på Legendary. ;)

Masse skills.

Ingen skulls.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...