Gå til innhold

Achievements låser seg ikke opp (Halo 3)

XtaZ

Anbefalte innlegg

Det har nå skjedd for meg 2 ganger at achievementer ikke har låst seg opp. Første gangen var når jeg fant all terminalene i campaign å nå netopp i ranked matchmaking hvor jeg skulle fått killing frenzy achievementsen. Bortsett fra disse 2 så har alle de andre låst seg opp. Noen fler som har problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og, når det er snakk på termonaler..

Viktig

må du ikke bare svippe innom de men du må gå inn og vent til den "kaster" deg ut av seg selv.

9607952[/snapback]

Å faen :dontgetit: Jeg trykka igjennom sidene å leste det som sto men jeg gikk ut av terminalen selv. Viste ikke at den kasta meg ut når det var ferdig :blush:

Lenke til kommentar
du må lese alle terminalene, evnt vente til det kommer noe ala "transmission ended". 10 kills på rad må være i ranked lone wolf.. funka for meg iaffal..

9607932[/snapback]

Jeg fikk kill frenzy i ranked team slayer. Sto i achievement beskrivelsen jeg fant på nettet at det så lenge det var et ranked game så skulle jeg fått den :hmm:

Lenke til kommentar
Har selv problmer med denne "Used Car Salesman" der man skal spreneg 3 stk i et og samme kjøretøy.

9608048[/snapback]

Når du nevner det så var de used car salesman og time for some chopin achievementen litt trege hos meg også. Sprengte mange kjøretøy med trip mine i flere av brettene men det var ikke før på slutten at chopin achievementen låste seg opp.

Lenke til kommentar
Finn et Covenant dropship og kast en eller to plasmagranater på "geværet" på tuppen av det.

9608099[/snapback]

Kastet en trip mine foran en brute chopper jeg. RIP :D

9608149[/snapback]

nå dreit du deg litt ut ass..

achivmente de snakket om var denne ved og "drepe/sprenge" en "bil/kjøretøy" med 3 stk inni..

du snakker om den hvor man sprenger et kjøretøy med aquitment(?)..

Lenke til kommentar
Finn et Covenant dropship og kast en eller to plasmagranater på "geværet" på tuppen av det.

9608099[/snapback]

Kastet en trip mine foran en brute chopper jeg. RIP :D

9608149[/snapback]

nå dreit du deg litt ut ass..

achivmente de snakket om var denne ved og "drepe/sprenge" en "bil/kjøretøy" med 3 stk inni..

du snakker om den hvor man sprenger et kjøretøy med aquitment(?)..

9608459[/snapback]

Å ja. Missforstod visst :p

Lenke til kommentar

De terminalene har jeg ikke blitt kastet ut av. Har lest litt, så blir skjermen rød og det flyr mye tekst over, og så søker den seg liksom fram til noe annet og viser en eller annen dialog. Men der skjer det ingenting med mindre jeg blar meg gjennom med A. Og når jeg er ferdig må jeg trykke B for å komme ut igjen. Har jeg liksom ikke "accessed" terminalen, da, eller? Skal jeg bare la den stå til jeg blir kasta ut?

Lenke til kommentar
De terminalene har jeg ikke blitt kastet ut av. Har lest litt, så blir skjermen rød og det flyr mye tekst over, og så søker den seg liksom fram til noe annet og viser en eller annen dialog. Men der skjer det ingenting med mindre jeg blar meg gjennom med A. Og når jeg er ferdig må jeg trykke B for å komme ut igjen. Har jeg liksom ikke "accessed" terminalen, da, eller? Skal jeg bare la den stå til jeg blir kasta ut?

9609298[/snapback]

Når du ser transmission/fragment ended og ikke kan bla gjennom flere sider så har du fått terminalen.

Endret av Protac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...